• brud2009

Uppsalabrudar - del 4

Var och fållade klänningen idag, åååå vad kul det var att få prova den igen! Den kändes fortfarande lika rätt, tur var väl det Jag hittade även mina skor där, äntligen som jag har letat skor!!!!! Jag passade även på att köpa ett halsband samt ett par örhängen, allt blev dyrare än jag tänkt mig men som tur va sa sambon att det var värt det och det tycker jag med, är såååååå nöjd!

• brud2009

Neep har inte varit å handlat i tyskland!
    Köper allt på restaurangen vi ska vara på.

Igia skrev 2009-05-27 11:04:52 följande:
    Brud 2009: Var det ni som hade varit i Tyskland och handlat alkoholen? Var det billigare på Citti än på tex Calles eller ligger de på samma pris ungefär?
  • brud2009

Vi har osa på måndag och det är väl ca 25 st som inte har svart änn! Vissa tror säkert att de inte behöver svar för att det är så självklart att de kommer, det irriterar mig då jag tycker att man alltid ska svara ordentligt!!!
    Jaja, jag tänker i alla fall fråga efter osa genom att säga ex. osa va ju i måndags hur va det nu tänkte ni komma eller???? så hoppas jag att de känner sig lite dumma Skulle helst bara skippa att fråga men jag måste ju veta hur många som kommer, kan ju bli väldigt knasigt annars

F A M E skrev 2009-05-28 08:02:32 följande:

Vi har osa strax och fortfarande ca 10 st kvar. Var gör man efter osa, ska man ringa och fråga??? hur skulle ni göra?
  • brud2009

Ska åka till Stockholm i morgon med min tärna för att först och främst leta klänning till henne. Någon som har förslag på affärer som vi ska gå till???

• brud2009

Jag kommer beställa blommor på Bellis i flogsta men det är ju för att min kompis jobbar där! Va där i förrgår och tittade ut vilka blommor jag vill ha sen ska vi sätta oss ner strax efter midsommar och bestämma hur allt ska se ut, spännande!!!!

• brud2009

Jag tror nog som Igia att det är bäst att gå in och fråga för att få ett rättvist pris.

kaif skrev 2009-06-04 15:17:20 följande:
    tack för blomtips. Synd att inte Sigrids blommor hade en hemsida. På Bellis står det inget om brudbuketter
  • brud2009

Då har man blivit hippad! Blev hämtad på lördagsmorgonen vid 8-tiden, fick en lista på grejer som skulle packas ner sen bar det av till brandstation Victoria. Fick där med full mundering (även syrgastuber och mask, masken var täckt så jag såg ingenting) göra vissa övningar så som att rädda en familj ur en rökfylld lgh samt att krypa igenom en labyrint på tre våningar. Fick även köra brandbil och skylift. Allt var verkligen skitkul. Efter det fick jag byta om till inte allt för snygga kläder och vi gav oss av till en dansstudio där vi alla skulle dansa, hur kul som helst! Sen vidare, det blev lite stressigt så lunch fick bli mc mat i bilen. Nästa stopp va i en musikstudio där jag fick "sjunga" in en sång (de hade svensexa samma dag för sambon, han fick sjunga in samma sång, undrar vad det blir av detta) efter blev det duschning och ombyte till partykläder. Åkte sen hem till en av tjejerna och åt en helt underbar buffé och snackade massor som bara tjejer gör Jag blev fixad i håret samt sminkad. Kvällen avslutades på flustret och halv 5 på morgonen stupade jag i säng efter en helt fantastisk dag med mina underbara vänner

• brud2009

En av tjejerna jobbar på konferensen så hon hade pratat med brandmännen, jag har ingen aning om vem som helst kan boka men man kan ju alltid rigna och fråga. De var hur gulliga som helst

Igia skrev 2009-06-08 10:44:03 följande:
    Vad roligt det lät! Coolt att vara på Victoria. Känner ni nån som jobbar där eller kan vem som helst få "boka"?
  • brud2009

Nu har vi bestämt träff med kantorn efter midsommar väntar nu bara på att prästen kan tänkas höra av sig oxå!

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4