• Linaaa

Uppsalabrudar - del 4

Hej alla Uppsalabrudar 2009! Jag är en Uppsalabrud som gifter mig 2010 och har just hittat hit. Ni är väl så gott som klara med det mesta och kan kanske komma med lite tips. Letar nu festlokal och vigselplats då jag förstått att där måste man vara ute i god tid. Var gifter ni er och vart har ni festen? Själv är jag lite inne på vigsel i Helga trefaldighet och fest kanske i orangeriet. Vore skoj att höra vad ni valt.
    /Lina

• Linaaa

Hej Fame!

Vad bra med tips:) Om det är grejer som ni vill göra er av med efter bröllopet som kan passa till vårt så är jag intresserad. Vi kommer nog ha färgtema lila/vitt/champange. Om det är någon som har köpt sånna här små "bröllopsklockor" att klinga på middagen för alla gäster skulle det nog kunna vara något för oss inkluvise annat.

• Linaaa

Fru Lindberg vad kostade din håruppsättning? Är nått sånt där jag tänkt mig oxå. Klipper mig hos Monica på Panzel och hon sa att det kunde skilja sig mkt i pris beroende på hur mkt jobb det var. Lockades till hår med tång?

• Linaaa

Midsommarbrud09:Vad kul att höra. Har du inga bilder från bröllopet som du kan lägga ut?

• Linaaa

Hej Uppsala brudar!

Vart spenderar ni bröllopsnatten? Har ni tips på några bra hotell i Uppsala med mysiga rum o härlig frukost buffe?

• Linaaa

Hej Uppsala tjejer!

Vad använder ni er av för fotograf? Vilket pris? Är intresserad av utomhusfotografering och att få bilderna på cd.

• Linaaa

Kollade in priserna på David fotograf och han verkade prisvärd och man fick mkt för pengarna. Tack för tipset. Någon annan som har bra tips?

• Linaaa

Är det någon som haft bröllops festen på stabbygården och har bilder innifrån? Ska ha bröllop och funderar på denna lokal.

• Linaaa

Fru lindberg, ja det vore kul att se lite fler bilder:)

• Linaaa

Fru Lindberg-Hur gjorde ni med städning i stabbygården? Vad hade ni för catering firma? Hur gjorde ni med dukningen? Vore lite kul att få tipps o råd från nån som haft sin fest där:) Skulle det vara tyst nån speciell tid? Vilken kyrka gifte ni er i? Många frågor....men det är lite kul att veta.

• Linaaa

Någon som används sig av DJ på festen? Vad kostade detta isf och vem anlitade ni?

• Linaaa

Fru Lindberg- Vi kommer att bli 50-60 gäster och kommer att ta mat via catering med personal som serverar och diskar undan. Hur många gäster var ni? Blev det trångt? Var hade ni dans någonstans om ni hade det? Hade ni egen musik via dator eller liknande med högtalar system? Har du några bra tips för lokalen?

• Linaaa

Vad betalade ni för Angelica Klang och vad fick ni?

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4