• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • Midsommarbrud09

NU ÄR DET KLART!!!!

Igår på midsommardagen blev vi man och fru!
    Allt gick suuupperbra och vi är helnöjda!
    Tur med vädret hade vi också.
    Kunde inte bli bättre, jag njöt av varje sekund, men känner ändå att det är skönt att det är över. Äntligen får jag bära min vackra ring på mitt finger.

Var nervösa innan vi klev in i kyrkan, men när portarna slogs upp så såga jag ju alla mina nära och kära och då släppte all nervositet. Det är ju utvalda personer som betyder mycket i våra liv, så det finns ju ingen anledning att vara nervös egentligen. Pappa däremot var hispig. Var hos honom på morgonen för att fixa håret (frisören var en av gästerna som skulle ävernatta i pappas hus) och han var påklädd i kostym och klar redan kl 11. Vigseln var 16.... Jag hörde svagt något mummel från övervåningen så jag frågade hans fru vem han pratade med.... Han övade på talet...

Lycka till alla ni andra Uppsalabrudar!

• Linaaa

Midsommarbrud09:Vad kul att höra. Har du inga bilder från bröllopet som du kan lägga ut?

• Midsommarbrud09

Jodå, de kommer. Släkt o vänner var flitiga fotografer (+den "riktiga" fotografen) och de skulle bränna cd-skivor till oss. Nu har jag semester så det ska jag nog hinna med.

Förövrigt känns det hela lite surrealistiskt (stavning?) Lite som om vi "leker" mamma, pappa, barn....gift...jag... Hur många vuxenpoäng är inte det!!?

• mia8

Tack snälla midsommarbrud för att vi fick vara med! Det var så jättetrevligt! Och du var så himla fin!

• Midsommarbrud09

Det var så roligt att ni kom!!! Ska bli mysigt att få gå på ditt snart också, jag längtar!

• Iroc

Fame: Den där gillar jag med, klurade faktiskt på den ett tag med. Sjukt fin!!!

Midsommarbud09: Grattis!

• Igia

Stort Grattis!

Midsommarbrud09 skrev 2009-06-21 18:27:38 följande:
    NU ÄR DET KLART!!!!Igår på midsommardagen blev vi man och fru!Allt gick suuupperbra och vi är helnöjda!Tur med vädret hade vi också. Kunde inte bli bättre, jag njöt av varje sekund, men känner ändå att det är skönt att det är över. Äntligen får jag bära min vackra ring på mitt finger.Var nervösa innan vi klev in i kyrkan, men när portarna slogs upp så såga jag ju alla mina nära och kära och då släppte all nervositet. Det är ju utvalda personer som betyder mycket i våra liv, så det finns ju ingen anledning att vara nervös egentligen. Pappa däremot var hispig. Var hos honom på morgonen för att fixa håret (frisören var en av gästerna som skulle ävernatta i pappas hus) och han var påklädd i kostym och klar redan kl 11. Vigseln var 16.... Jag hörde svagt något mummel från övervåningen så jag frågade hans fru vem han pratade med.... Han övade på talet...Lycka till alla ni andra Uppsalabrudar!
  • monkay

Ikväll ska jag på konsultation på Blomloftet, känns jättekul Hoppas vi kommer fram till ngt bra...

Annars lunkar bröllopsplaneringen på i sakta gång, har konstigt nog inte kännt minsta stress än, men det kommer nog

Grattis midsommarbrud 2009

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4