• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • F A M E

Nejdå ni skall ju resa utomlands den dagen, vi håller på fortfarande att letar med ljus och lykta. Har några på G men vi får se hur de går. Men jag ska gifta mig INGET kan stoppa mig hehee.

Men tack för styrkekramen den behöver man i dessa lägen.

Sobeit skrev 2009-07-16 12:16:47 följande:
    jag skickar alla styrkekramar jag bara kan. Synd att vi inte är hemma, då hade vi gladeligen hjälpt till med serveringen. =)F A M E skrev 2009-07-14 21:58:04 följande:
    [/citat]
    Sobeit skrev 2009-07-16 12:18:03 följande:
    [citat]
    F A M E:Rent tekniskt är vi visserligen ännu hemma, emn vi ska vara incheckade på Arlanda senast 15 så det blir lite svårt med tiden. =)
  • F A M E

JAG har anlitat henne, min beställning kommer hon att göra i alla fall. Fick mail av henne om detta faktiskt. Jag tycker de är riktigt synd om henne som fick konkursätta sin dröm tyvärr.

Prova att be henne maila henne då? Så vidare hon inte har hört något ifrån henne.

monkay skrev 2009-07-16 12:20:36 följande:
    Är det ngn som har hört ngt om Flower4U? Läste i UNT i dag under kungörelser att Flower4U gått i konkurs... Ngn som vet? Vill inte säga ngt till min kompis som ska anlita henne förrän jag vet helt säkert.Men hur många företag heter Flower4U? Ifall det stämmer, kommer hon ändå göra de buketter som är beställda?Fick lite ont i magen när jag läste
  • monkay

Tack för infon. Då stämmer det alltså Pratade med min kompis som gifter sig en vecka efter mig, hon blev jätteorolig eftersom hon inte hade fått mail. Men hon skulle ta kontakt själv nu. Tur att det iallafall är över en månad tills det är dags för dem.

Det här hände ju oss med cateringen förrut, förstår att det inte känns så kul för henne

Nu närmar det sig för er, har bröllopsnerverna börjat visa sig ännu?

Jag har inte blivit ngt nervös än, bara över det faktum att jag ska byta namn. Känns lite ångestfyllt Men hoppas att det släpper när det närmar sig
    F A M E skrev 2009-07-16 13:54:34 följande:

JAG har anlitat henne, min beställning kommer hon att göra i alla fall. Fick mail av henne om detta faktiskt. Jag tycker de är riktigt synd om henne som fick konkursätta sin dröm tyvärr.Prova att be henne maila henne då? Så vidare hon inte har hört något ifrån henne.
  • F A M E

Jag är inte nervös, bara lite trött på allt tjafsande hit och dit.

Sambons mamma ringde igår och frågade hur de gick för oss, de är ju en ganska stor grej med att gifta sig. NÄHÄ menar hon de, trodde dem skulle kunna hjälpa oss lite med att bara använda huvudet. Tänk vad barnvakt är bra att ha och för att underlätta för oss. Men nej de måste vi boka långt innan vi behöver. *suck*

usch vad jag gnäller, nu ska jag städa vidare i huset.

• Midsommarbrud09

Nu kommer mitt inlägg ang fotografering.... lite sent kanske, men jag är inte inloggad så mycket.
    Jag har en kompis som fotograferades i botaniska trädgården. Det regnade när de fotades, men de stod i en "tunnel" (båge) så det gjorde inget. Syns inte på fotona heller. Skulle det vara uppehåll finns ju många fina platser i närheten.

Håller på att ordna med album, tackkort och annons i unt. Vill suga på denna bröllopskaramell lääänge!

Mia8: Snart är det din tur! ÅHH vad roligt! Njut av dagen, den varar inte länge!!

• mia8

Ja! Det går så fort! Jag längtar!

Midsommarbrud09 skrev 2009-07-17 19:03:30 följande:
    Nu kommer mitt inlägg ang fotografering.... lite sent kanske, men jag är inte inloggad så mycket.Jag har en kompis som fotograferades i botaniska trädgården. Det regnade när de fotades, men de stod i en "tunnel" (båge) så det gjorde inget. Syns inte på fotona heller. Skulle det vara uppehåll finns ju många fina platser i närheten.Håller på att ordna med album, tackkort och annons i unt. Vill suga på denna bröllopskaramell lääänge!Mia8: Snart är det din tur! ÅHH vad roligt! Njut av dagen, den varar inte länge!!
  • mia8

Är nu nästan bara inne på vädersiter... och det ser ut att bli regn på lördag... inte så kul...

• F A M E

Nu har vi fått de klart med serveringspersonalen, jag hoppas att detta håller nu de siata 11 dagar som är kvar. Så jag slipper en massa tjafs hit och dit nu.

Nu ska jag bara fixa de sista med våran buffe, så att allt blir klart där idag. Sambon är på väg till Åland för att bunkra lite öl med en kompis idag. Så idag blir de nog en lugn dag hemma hos oss.

• mia8

alla namnskyltar och festprogram klara! Dryck och snacks inköpta... dukning på fredag..annars är faktiskt allt klart!

• brud2009

Ska strax åka iväg för att träffa min florist ska bli spännande vad vi kan hitta på tillsammans till bordsdekor och våra buketter mm.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4