Inlägg från: Nicossambo |Visa alla inlägg
  • Nicossambo

Helsingborgare! tråd 2

Nu har jag köpt brudklänning hade inte tänkt köpa än men klänningen var perfekt det var rea kan det bli bättre. Bilder finns i galleriet. Var på den affären vid hälsobacken hade fina klänningar. Är så glad.

• Nicossambo

Hur mycket kostade det? Är nyfiken!!!Lovecats skrev 2009-06-22 16:04:22 följande:

Helsingborgare! Hur går det?Själv har mannen och jag varit på Sofiero blomster och bokat bukett och corsage. Fick höra av en bekant att de skulle vara bäst i stan på dylikt när jag berättade, så utan att ha sett slutresultatet känner jag mig fånigt nöjd
  • Nicossambo

Hej! Jag tror jag behöver lite hjälp där det handlar om lokal. Jag eller vi hade typ två lokaler som vi tycker var intressanta när jag ringde på ena igår så sa dem att dem inte gör bröllop mer oj jaha där försvanns fösta valet jag undrarde om dem kunnde göra ett undantag men det gick inte pga olika saker.

Kruxet vi ha är att vi kommer ha middagen först och sedan själva vigslen alltså vi kommer ha en midnattsvigsel. Så vill gärna ha en lokal med närhet till antingen kyrka, kapell eller liknande. Men alla lokaler är av intresse så får man bena av.

• Nicossambo

Jag la den noh i fel tråd hoppas ni kan hjälpa till ändå?

• Nicossambo

Det låter som en fruktansvärd upplevelse, vilken tur att du hade din familj som kunde hjälpa till samt att ni hittade en cateringfirma som kan utföra mirakel.

Svar på tråden Helsingborgare! tråd 2