• Mamli

byta förnamn?!

Jag vet hur du känner dig. Ungefär.

Jag har ett fint namn, men vanligt. Fick missfal och hon hade hetat Ella. Så jag la till de namnet som första namn bara för jag älskade så!

Jag heter nu Ella Malin Elisabeth, men tilltalsnman malin.
    Och jag ÅNGRAR de så, Ella..de är inte jag!
    Jag är malin elisabeth, och jag ska ta bort namnet ganska snart då jag ändå ska byta efternamn och måste byta körkort.

Är du verkligen Ella? Pernilla är jätte fint, du kan ju kallas nåt annat. Men jag tror du är en pernilla lika mycke som om jag inte är en ella

• Mamli

Jag tycker de är jätte fint!
    Eftersom du tvekar...så har du nog svaret.

Jag vet inte vad du kan kallas, herregud när jag var ung
    Så kallades jag myran..inte likt malin men de var jag.
    även mallan då, och de älskar jag!

Pernilla....ja dswe blir ju lätt Nilla..jätte gulligt tycker jag.
    Nillan, PA Nåt andra namn..efternamn?
    I min klass när jag gick i skolan, hette ju folk massa konstigheter, och de skrev in deras smeknamn i klasslistan och de var ju inte i närheten av deras riktiga namn, men enkelt och säga och..de var dom!

• Mamli

Nu ska jag åka och hämta min sambo, jag ville bara säga att de första jag tänkte när jag läste ditt inlägg var, NEJ!

Har även bytt till min mammas efternamn efter 20som jag hetat de andra. De är inte helelr jag, har ångrat de med.

Man kanske inte gillar allt, men du är vald att heta de, och de är ju du...hur mycke du än gör för att de inte ska vara du.
    Jag skulle undra va f*n sambon tänker på om han skulle börja kalla mig Ella..skulle inte kännas bra..de är ju Malin han älskar...

Du kommer nog fram till nåt, och jag hoppas du blir nöjd.
    Tänk igenom de ordentligt, och tvekar du...så vänta.
    Du kan göra om graveringen senare...

• Mamli

Nellie känner jag en tjej, de är otroligt fint.

Svar på tråden byta förnamn?!