servett vikning
Hejsan, tänkte olla med alla som gillar att pyssla om ni vet hur man viker denna servettvikningen på en av bilderna.... gå in på länken o om ni vet hur man gör hör gärna av er ;)
husmusen.blogg.se/2006/june/sommarbrollop.html
Hejsan, tänkte olla med alla som gillar att pyssla om ni vet hur man viker denna servettvikningen på en av bilderna.... gå in på länken o om ni vet hur man gör hör gärna av er ;)
husmusen.blogg.se/2006/june/sommarbrollop.html
Den där vikningen har jag säkert i min bok om servettvikning om inte annat tror jag har skrivit ut dem en gång i tiden, har ju planerat bröllop i snart 11 år
Vad bra! kan inte du försöka lära mig den då eller om du vet nån sida på nätet som jag kan gå in och kolla på hur man viker den?? vore väldigt tacksam för svar...=)
ska se, om jag har den i en bok kan jag kopiera den så får jag skicka den till dig, eller om jag kan scanna in den, ska titta efter, kanske får fram vad den heter och sen söka på nätet
Kan inte se om någon av de här stämmer, men det fanns väldigt många: www.napkinfoldingguide.com/
www.napkinfoldingguide.com/04-bishopshat/ tror det är den rätta
fattar inte varför mina inlägg försvann
Nja jag tror inte det är den... om man kollar på länken så ser den lite annulunda ut. Iaf bakifrån den ser invikt ut på nått sätt och i mitten är det uppvikt eller nått, har letat som en dåre på nätet men hittar inget =(
Fråga husmusen, hon har säkert koll!
Jag mailade Doktorsvillan (stället dukningen var från) och dom har skickat en beskrivning! Urgulligt... Ge mig din mailadress så kan jag vidarebefordra.