Vad ska jag göra?
För ca. ett år sedan träffade jag en kille. Vi har bott ihop sedan vi träffades men jag har haft kvar min lägenhet. Jag har inte varit där mer än två-tre gånger under detta år förutom när jag hämtat posten. Vi bestämde för några veckor sedan att vi skulle ta steget och flytta ihop på riktigt. Jag har varit superglad och sett fram emot detta jättemycket. Han har dock inte känts lika glad som jag så jag har vid ett flertal tillfällen frågat honom om detta är nått han verkligen vill. Han har svarat ja. När dagen kom då vi skulle hämta alla mina grejer frågar jag honom en sista gång och då kommer det fram att han har tvivlat. Han har tyckt det har vart lite tjafsigt mellan oss och därför funderat på om det är så här det kommer vara. Jag blir besviken och börjar tjura. Jag gråter, han gråter, vi pratar, vi gråter och pratar mer. Han kommer fram till att han vill bo med mig och att vi skulle hitta ett nytt datum att flytta. Jag vill ju bo med honom, jag älskar honom men jag är så rädd att han kommer ångra sig. Att osäkerheten hos honom finns kvar. Vad ska jag göra? Hur ska jag komma på andra tankar? Jag vill ju verkligen bo med honom!!