Jag är så ledsen..skriver av mig lite.
Det här kommer tyvärr bli långt, men måste få ut de.
Jag har känt min sambo i 5-6år. vi träffades i skolan,
Jag tyckte alltid han var så söt..han skjussa mig mellan skolorna..Efter studenten blev vi ihop, han var otroligt blyg så vi var bara ihop ett par dagar för det var jobbigt. Han gjorde lumpen, jag träffade en annan..som var hans gamla klasskompis, vi hade vart nära vänner jätte länge och han berätatde att han var kär i mig. Nu efteråt så inser jag att jag aldrig kände särskilt för honom, men han fanns alltid där.
Jag träfafde sambon igen, efter han gjort lumpen. Han var en helt annan kille. Framåt, men lika söt som vanligt. Har alltid känt att vi haft nåt.
Ja..nu sitter vi här, 5år senare med en underbar son.
Vi ska gifta oss om ett år..men jag vill bara gråta.
hans föräldrar hade väldigt svårt att "godkänna" mig, allt handlar om utsida och pengar för dom. När sonen fick mitt efternamn gick de i taket. Jag har gjort ALLT för att de ska tycka om mig.
Jag orkar bara inte..nu har vi problem med vilket namn vi ska ta när vi gifter oss, och jag tänker bara på hur de kommer reagera, jag känner mig nästan tvingad att ta hans namn. Har ändå inget annat namn jag känner starkt för, men jag vill inte heta det!
De tror han är perfekt, de blundar för alla tabbar han gjort, han har sårat mig otroligt med både ljugit om stora lån och att han haft sex med min f.d bästa kompis.
Jag har ont i huvet jämt, har svårt att sova..
Jag älskar honom, han är underbar!
Men varför ska just han ha sånna föräldrar? som måste ha kontroll över ALLT vi gör. ALLT!
De klagar att inte vår son får sova över hos dem, de klagar på att de inte kan gå in och kolla på sambons konto längre( mamman hade koll tills han var 21)
Ja, han kanske gjort en del saker sen han träffade mig, jag stöttar honom på att klippa navelsträngen..och de gillar inte dom.
Men hur F*N ska jag få alla att vara nöjda..vad ska vi heta? hur ska vi göra? ja..har så många frågor och känslor inne i mig så jag vill bara spricka.
Hur kan de ha fått en sån snäll kille som gör allt för att göra mig glad, en underbar pappa.
Men gör han nåt dumt...ja då är de mitt fel.