• MulleNuh

Barn

Jag ÄLSKAR mina barn.. MEN det är ju så att man bli väldigt mycker mer låst. Man kan inte bara gå ut och äta, gå på bio eller vad som helst. Ofta krävs PLANERING!
    Vi har bråkat en hel del då vi inte fått sova en natt på 1 år.. (nu är det dock mycket bättre med sömnen) Ja det finns en hel del jobbiga saker..

MEEEN de små underbara stunderna som kommer då och då tar bort ALLT jobbigt. Som när han/hon säger: jag älskar dig mamma.
    Eller man får en puss.

Vår relation är fortfarande väldigt stark.. Om inte starkare tom..

• MulleNuh

ni får gå ut och gömma er bakom myrstacken!

passionsblomman skrev 2009-05-28 10:57:34 följande:
    Aldrig i mitt liv att jag skulle låsa in mig själv på natten!Min son sover dessutom i samma rum -vi bor mycket litet...så här hjälper inte det. Förutom det faktum att vi inte ens har ngn dörr kom jag också på nu...
  • MulleNuh

hahaha..

Usch vi kommer alldedes för sällan till... Iaf nu för tiden. Men det har vi pratat om innan tror jag!?

Men städningen måste man ju prioritera..

Sonja68 skrev 2009-05-28 11:09:53 följande:
    Vi har också en nattvandrare så det är otänkbart att stänga dörren. Men man får passa på EFTER att de precis somnat och INNAN man själv somnar. Under dessa två minuter ska man alltså hinna ha underbar, hejdundrande, passionerad, sex med multipla orgasmer...ELLER så ska man försöka hinna röja undan disken i köket, dammsuga upp sanden i hallen, hänga tvätten som surnat i tvättmaskinen, ladda en ny tvättomgång, vika ihop den tvättade tvätten... betala räkningarna... osv. ja, ni fattar. Bolibompa kan ibland vara räddningen, lördag och söndagmorgnar speciellt, då man inte hunnit försöra dagen med stress och andra bekymmer. Men 2 ggr/vecka är ju alldeles för SÄLLAN, typ ALDRIG enl. min käre man.Men att vara småbarnsförälder är ändå härligt och jag skulle aldrig välja bort det!
  • MulleNuh

Fast det hör ju inte hit...

090208 skrev 2009-05-28 11:18:37 följande:
    Och varfor har man barnen i samma rum? Vad vet jag...
  • MulleNuh
    Jag kunde sova med mina päron när jag var typ 14.. hoho.. Efter det så sov jag med syrran tills hon flyttade hemifrån..
    Aleta skrev 2009-05-28 11:32:00 följande:
    För att det är mysigt och för att den äldsta är så mörkrädd. Det är ingen fara, det gör snabbt över, säg den tonåring som vill dela rum med föräldrarna.
  • MulleNuh

men FYY!!! Nu fick jag lite ångest!! Jag vill inte utmärka mig jämt!
    Vi pratade om det på jobbet idag.. Jag och tjejen som lär upp mig. Hon och jag har jobbat ihop tidigare.. Och hon sitter ALLTID och skrattar så fort jag bara pratar! Jag skämtar inte ens!

Och då sa hon att jag alltid sitter och gör knäppa miner när jag berättar nåt..
    Och jaa jag är nog lite av en pajas!! Men jag vill nog inte vara sån utmärkande person.. Vill ju bli tagen för att vara seriös NÅNGÅNG! Kanske ska sluta prata helt enkelt...

Sonja68 skrev 2009-05-28 14:45:09 följande:
    Mulle, du ska då alltid utmärka dig! Kan tänka mig att du var ett alldeles speciellt barn Du är härlig ♥ !Passionsblomman; huvet på spiken, som vanligt
  • MulleNuh

haha mmmm... Nä men jag vet att jag gör knäppa grimaser när jag ska berätta nåt.. haha..

• MulleNuh
    Sonja68 skrev 2009-05-28 14:57:08 följande:
    Det gör jag också, gestikulerar och viftar ut kaffekoppar över viktiga papper eller spiller ner kläderna.
  • MulleNuh

nää det där menar du inte!!!

passionsblomman skrev 2009-05-29 14:04:43 följande:
    Menade HON? Jag trodde det var hon den andra som menade, men det kanske inte var det du menade att didis menar?
  • MulleNuh

Va?! JAG!? Jag menar väl aldrig något när jag vill få er att tro att jag menar nåt!?

Aleta skrev 2009-05-29 14:08:55 följande:
    Kan du verkligen mena det?Och vad menar egentligen MulleNuh?
  • MulleNuh

nää, jag menar det!!!!

passionsblomman skrev 2009-05-29 14:12:09 följande:
    Vad Frulle Nuh menar, det vet hon bara själv, om ens det och vad JAG menar, det har jag ingen aning om. -Måste man mena något?
  • MulleNuh

eller så menar jag nåt helt annat!
    Men nu är jag trött på att mena saker som jag egentligen inte menar.. Så jag ska göra som tanterna säger och gå o äta nåt..

passionsblomman skrev 2009-05-29 14:16:43 följande:
    Jag vet! Omedelbart och med hela hjärtat och rakt ut på tangenterna samtidigt brukar du mena!
Svar på tråden Barn