Här är ett till par som vill fotas efter vigseln.
Vi har inte varit och tittat på platsen vi funderar viga oss på, men det är i en park så förhoppningsvis kan vi fotas i samma park. Min kusin som är bildjournalist är tillfrågad, hon har fotat två bröllop tidigare fick jag reda på, bra! Eftersom hon är med under hela dagen och kvällen (hon är ju gäst) så blir det kanske inte samma press att ta så många bilder som möjligt precis efter vigseln, så vi kan ta det på en halvtimma kanske.
Sen gå till våra gäster och köra brudskålen.
Lokalen för fest och middag ligger precis intill parken. Om det t.ex. är regn kan alltså gästerna gå in om de vill vänta på oss där istället. Hoppas på SOL och har då tänkt ha mingel med bubbel och nåt tilltugg t.ex. exotisk frukt. Det lutar åt att vi spikar denna lördag om ett år, dvs sista lördagen i maj. Om vädret är som idag skulle jag bli överlycklig.
Förslagen ovan om tipsrunda gillar jag, samt en lite mer organiserad fotografering av gästerna så alla blir fotade parvis/familjevis. Det lär ju ta tid (=bra) och uppskattas av både oss och gästerna förhoppningsvis! Och så kan man ju skicka ut kopior på deras bilder tillsammans med tackkort kanske?