OSA och inga svar???
våra gäster har på något vis tyckt det var självklart att vi skulle förstå att dem kommer! Vilket är gulligt men inte realistiskt!
Jag väntar ännu på ca 10st o OSA är på måndag.
våra gäster har på något vis tyckt det var självklart att vi skulle förstå att dem kommer! Vilket är gulligt men inte realistiskt!
Jag väntar ännu på ca 10st o OSA är på måndag.
det förstår jag inte alls att dem inte vill kasta sig över luren och hoppa upp o ner över mitt bröllop
*skojar såklart väldigt ironiskt*
Men alla vet ju att man måste planera och som gäst vet man -oftast- också när man har semester och om man kan. Det är ju ändå en stor grej med högtider...
Men vi får ha tålamod
jag har fått alla utom den sista nu... jag tror att många tänker 'jag ska' också men det blir liksom inte så mycket mer förrän i sista stund då man måste
Men jag är glad att jag slipper ringa runt!
vårt o.s.a datum är 1juni. Jag kan ju inte direkt klaga men när ca hälften av mina inbjudna har tyckt att det var självklart att dem ska komma o därför inte o.s.a:at utan det har kommit upp på omvägar att dem kommer, så kan jag ju säga att jag varit både otålig och nervös
Nu blir man istället rädd för att dem säger att dem ska komma men sen inte kommer.....
Du kan göra som jag gjorde, vänd dig till blivande svärmor och fråga om någon på deras sida sagt nått min svärmor ringde några samtal sedan