Okeej !
Ja, det gäller att man går in för det ! Det är inte lätt och jag har såå svårt att låta bli choklad men känner nu att det går rätt bra då man har något att göra det för ;)
Jag började dricka nutrillette och sådana drycker men jag tål inte det som är i som ger mättnadskänsla utan jag spyde bara , så istället för det dricker jag ett glas blåbärs soppa eller saft soppa ! Äter bara sallad och lax eller kykling osv !
Tyvärr i helgen så kommer det bli fusk då man gubbe tänker bjuda ut mig på restaurang imorn och på söndag är det moprs dag så då ska vi först till hans mamma och äta sen till min :S Men efter det ska jag ta nya tag ! Får helt enkelt trampa 5 min extra på min maskin i helgen :) Men jag tror att man måste unna sig något 1 gång i veckan för annars tröttnar man och jag vet att jag själv inte klarar av att bara dicka då får jag panik så lika bra att jag äter något 1 gång om dagen annars klarar jag inte av att låta bli alla frästelser :S Tyvärr ! Oj vad långt det blev ! Men jag tänkte börja köra stenhårt på måndag ! :)
duochjag09 skrev 2009-05-29 06:52:44 följande:
Ja nu ska jag verkligen satsa! Svårt när man har 2 små barn men det går bara man slutar vara så lat som jag är...Jag ska röra på mig varje dag, antingen långpromenader, springa eller stå på crosstrainern. Försöka sluta med så mycket sötsaker som möjligt (svårt), dra ner på kolhydrater. Helt enkelt äta nyttigt och sunt. Har en del cambridgesoppor hemma som jag kommer att varva med.Hur gör du?