Inlägg från: Trudilutt |Visa alla inlägg
  • Trudilutt

September 2009 del 4

Oj! Vad tiden går fort! Redan dags för en nu tråd

Bra att du är så snabb Igia!

• Trudilutt

Åh! Va spännande! Grattis!

september2009bröllop skrev 2009-05-30 10:03:19 följande:
    Bra initiativ Igia I helgen blir det att packa, packa, packa för nästa vecka flyttar vi från vår lägenhet till vårt efterlängtade hus!
  • Trudilutt

Då har vi samma bröllopsdag! Hihi!

delirious skrev 2009-05-30 07:39:40 följande:
    oj men titta, här har ni ju en enkom september tråd...det har inte jag sett :) Här är en till som kommer gifta sig i september, den 26 för att vara mer exakt....
  • Trudilutt

Jag tar min blivandes efternamn. Har ett -son namn som inte står speciellt högt hos mig

• Trudilutt

Välkommen! Va mysigt med ett slottsbröllop

turkiet07 skrev 2009-06-03 21:57:49 följande:
    Hej hejHär är det en till septemberbrud. Vi skall ha privatvigsel den 19. september på ett slott utanför Gbg. Längtar så
  • Trudilutt

Åh! Idag ska jag bege mig iväg till ett ö-bröllop, ska bli så fantastiskt underbart att se min bästa vän gifta sig med hennes livs kärlek. Blir alldeles varm när jag tänker på det. Ska stanna på vägen och köpa vattenfast mascara

Vad gör ni idag allihopa? Bröllopsplanering eller annat?

Kram

• Trudilutt

My- Va härligt med nyförälskelse!!

Bröllop va heeelt underbart, världens vackraste människor. Det är obeskrivligt att se sin bästa kompis få sitt livs kärlek. Jag frågade brudens far -Hur känns det att gifta bort sin dotter? Då sa han - Så rätt det bara kan, jag är så lycklig. Åh va jag grät!!! Heeeeela dagen tror jag. I kyrkan, när de skar tårta, när de dansade en helt fantastisk bröllopsvals! Oj oj oj...

Nu längtar jag ännnu mer efter VÅRAN dag!

Undrar lite hur lång tid innan ni andra ska träffa VF?

• Trudilutt

Vi har en värdinna, en av mina bästa vänner Hon sköter anmälningar, middagen och planeringen av allt, tillsammans med oss iofs

• Trudilutt

Kanske någon i släkten kan hjälpa till?

MyochErlend skrev 2009-06-08 22:10:00 följande:
    vi har frågat 16 personer men nu såhär 3 mån innan står vi utan noen.. jaja.. vi var förtvivlade men börjar tänka i nya banor nu...min man och jag :) Vi är ju ett team och ett problem är till för att lösas...:)Fortsättning följer...
  • Trudilutt

Skönt att det löste sig med värdparet My, jag tror att det är en skön stöttepelare att ha på dagen D.

Ikväll har vi dammat av dansskorna och dansar vals till youtube Första lektionen är söndagen den 21/6, Bäst att vöa lite innan. det går faktiskt ganska bra!

Svar på tråden September 2009 del 4