Nu var jag "hippad", de kom igår & hämtade oss tidigt. Med sig hade de mina föräldrar som skulle ta Iris. Så hon är på Tjörn med dem, ska strax åka & hämta henne, ska få liv i sambon först....
Aldrig vart ifrån henne såhär länge, lääääängtar efter henne!!
Vi var i en mysig park först & åt picknick, jag fick byta kläder under hela dagen & ta kort i olika poser som ska bli en kalender till Erik, haha. SÅ jag fick på mig brudklänning, olika underkläder, ligga på en fäll i röda underkläder & tomteluva ,bikini & stå i vatten mm mm.
Sen åkte vi till en äventyrspark ( www.upzone.se/ ) och klättrade högt upp i träden på backar, åkte linbana, balanserade på små vajrar. Jäklar vad roligt, men faan vad svårt. Idag känner jag att jag har muskler jag inte visste fanns.... Och ett gäng härliga blåmärken
Sen åkte vi på spa, hade det lite mysigt & duschade, ansiksbehandling o gjorde oss redo inför kvällen, då vi var hos en kompis & grillade, där vi även mötte upp killarna!
Vi avslutade med en runda på krogen, inte många jag känner längre inser jag, (kan bero på att jag börjar bli gammal)
Har haft en toppen toppen dag, så himla mysigt!!
Hoppas du får din hippa,, om det inte blev igår tesshjärtafred!!!