Inlägg från: alltidvi |Visa alla inlägg
  • alltidvi

September 2009 del 4

Jag tänkte att vi ska ha lavendel och rosmarin (och kanske lite vita blomblad) att ha istället för ris. Tror det blir fint (luktar gott iaf..)

delirious skrev 2009-06-11 09:34:21 följande:
    hur gör ni andra med bröllopsris, eller har ni såpbubblor? Ser så fint ut med bubblor, och sen är det på flera ställen inte tillåtet med ris då det inte är bra för fåglarna...men kan man ha bubblor i september?
  • alltidvi

Nu har jag precis bokat första etappen på vår bröllopsresa, tåg mellan Sthlm-Cph, i helgen bokade vi hemresan (flyg från Nice) så nu är det bara att vänta och fylla månaden mellan avresa och hemresa med en massa roliga saker! längtar!

• alltidvi

Jag var på Ikea igår och lyckades få hem både dukar (lakan), servetter, 50 st ljusstakar (på rea!) och lite annat smått och gott. Känner mig mkt nöjd, tyvärr hade sugrören jag tänkt köpa utgått men de kan man ju förhoppningsvis hitta ngn annanstans..

StillÅ skrev 2009-07-27 19:14:42 följande:
    Man får verkligen kolla in så de finns hemma. Idag hade vi tur. Alla 15 lakan är inhandlade + ljuslyktor som jag ska smycka så snart glasstenarna kommer.
  • alltidvi

i kungens kurva fanns en hel pall, så förhoppningsvis har de kanske kommit in lite tidigare?

Ellani skrev 2009-07-28 10:35:03 följande:
    De skulle inte komma in på minst en månad i GBG sa de till mig... Har en kompis osm gifte sig förra året, de hade klätt alla stolar med de, hon kanske vill bli av med några kom jag på nu....
  • alltidvi

Det börjar kännas att det snart är dags. Var och gjorde näst sista provningen av klänningen förra veckan (bilder i galleriet), nu är det bara fållen kvar + en spetskant på underkjolen (och för mig att göra 30st klädda knappar men det väljer jag att inte tänka på..)

Svar på tråden September 2009 del 4