September 2009 del 4
Jag tänkte att vi ska ha lavendel och rosmarin (och kanske lite vita blomblad) att ha istället för ris. Tror det blir fint (luktar gott iaf..)
Jag tänkte att vi ska ha lavendel och rosmarin (och kanske lite vita blomblad) att ha istället för ris. Tror det blir fint (luktar gott iaf..)
Nu har jag precis bokat första etappen på vår bröllopsresa, tåg mellan Sthlm-Cph, i helgen bokade vi hemresan (flyg från Nice) så nu är det bara att vänta och fylla månaden mellan avresa och hemresa med en massa roliga saker! längtar!
Jag var på Ikea igår och lyckades få hem både dukar (lakan), servetter, 50 st ljusstakar (på rea!) och lite annat smått och gott. Känner mig mkt nöjd, tyvärr hade sugrören jag tänkt köpa utgått men de kan man ju förhoppningsvis hitta ngn annanstans..
i kungens kurva fanns en hel pall, så förhoppningsvis har de kanske kommit in lite tidigare?
Det börjar kännas att det snart är dags. Var och gjorde näst sista provningen av klänningen förra veckan (bilder i galleriet), nu är det bara fållen kvar + en spetskant på underkjolen (och för mig att göra 30st klädda knappar men det väljer jag att inte tänka på..)