September 2009 del 4
delirious -välkomen, vi har samma magiska datum
imorgon har vi sista osa dagen o fortfarande några som inte hört av sig, blir tokig
delirious -välkomen, vi har samma magiska datum
imorgon har vi sista osa dagen o fortfarande några som inte hört av sig, blir tokig
nu vet vi vilka som kommer, bara 1 person vi inte hört ifrån så räknar väl med att han inte kommer.
vi började fibbla med bordsplaceringen nu ikväll slutade med att vi blev osams, blääää....hur jag än gör säger sambon att de är bra, trotts att de bara känns skit, sen gör jag om och hur jag än gör säger han bara att de blir bra, åhhhhhhh
vill ju så gärna att alla ska va nöjda o sitta bra ju, betyder ju så mycket att gästerna trivs
gnäll, gnäll behövde bara skriva av mig lite
vårt osa har gått ut, så nu ska vi anmäla maten, har även lyckats göra en bordsplacering jag är nöjd me
nästa steg blir nog festprogram+placeringskort, borde väl kanske kola på ringar också
Trudilutt -har för mig att vi ska träffa vf nån månad innan
vill osså gå på bröllop, skulle gått nu 27 juni, men dom fick barn nu i april så dom bytte datumet till ett dop istället men det blir skoj det med
vi har 2 st toastmasters, så dom kommer styra upp allt, kommer ha ett möte med dom strax innan
om nån timme kommer min sambo hem från jobbet o på väg hem ska han plocka upp provsmakningar på bröllops menyn från cateringfirman, längtar!!!!
FruKråka -har bild på mina skor i galleriet, platta vill inte heller bli längre, kostade endast 50:-
jag kommer sy en cape, tycker priserna är vansinigt dyra och eftersom jag kan sy känns det dumt att lägga ut dom pengarna.
igår provsmakade vi maten, helnöja men kommer bli rätt kladdigt, hehe...amerikansk buffe med bla ribbs, kycklingspett
igår beställde vi även flygbiljetter till frankrike för hela familjen, åker 28 sep, 2 dar efter bröllopet och är borta i 5 dagar bara
imorgon ska vi till ikea, ska passa på att köpa lakan som dukar+vita stora blockljus
känns som det händer mer o mer nu o de börjar ju närma sig ordentligt
vi har nog oxå tänkt fota oss efter, tror man är mer avslappnad då, hur gör ni andra?
misstänker att det är en möhippa på g*nervöst*...har ni andra kännt av något sådant?
MyochErlend -grattis, vad härligt
vi var på ikea idag, fanns bara 4 knoppa lakan kvar
behöver 8 till, så de får bli en till ikea tur innan september