September 2009 del 4
Bra initiativ Igia I helgen blir det att packa, packa, packa för nästa vecka flyttar vi från vår lägenhet till vårt efterlängtade hus!
Bra initiativ Igia I helgen blir det att packa, packa, packa för nästa vecka flyttar vi från vår lägenhet till vårt efterlängtade hus!
idag har jag bokat frisör.. Fick dock bara ungefär priser så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka.. ca 400 kr för provuppsättning och sen 1500 för uppsättningen på bröllopsdagen..
Vi flyttar oxå imorn till hus
Ska ni flytta långt? Vi flyttar till en liten ort precis utanför stan vi bor i nu.. ca 7 km utanför stan.. Det är en del kvar att packa tyvärr men vi har ju en månad tills nästa hyresgäst ska flytta in i lägenheten.. Hur går det för er då? Allt packat?
hahaha Vi började typ packa häromdagen.. men har ju inte känt nån stress eftersom vi har så lång tid på oss.. vi kommer få nycklarna imorn förmiddag men vi kommer nog inte hinns flytta så mycket då.. Men hopps vi får flyttat det nödvändigaste så vi kan sova där
jo de kan ju kännas lite tokigt
åh vad jag börjar känna mig stressad.. bröllopsplanerande har legat på is länge nu iom flytten till huset och allt runt om kring det... vet ju vad man kommer göra på semstern som börjar i nästa vecka.. Då ska jag bland annat göra provuppsättning, tänkte börja med festhäfte, bordsplacering och placeringskort.. Vigselprogram får vänta tills vi träffat prästen...
Detta kanske har diskuterats nyligen men hur gör alla med valsen? inte många veckor kvar och jag kan inte ett enda steg!!!
Idag har jag varit och gjort provuppsättning.. Kändes helt Ok men tiaran jag köpt passade inte in riktigt, plus att mitt hår blev för tungt så det skulle inte bli så bra att bygga upp det tillräckligt högt.. Så nu blir det nog ett typ pärldiadem istället Sen märkte vi även att lockarna som gjordes med den större locktången inte höll alls lika bra som med den smala så den kommer vi inte att välja i september.. Tur att man gör provuppsättningar.. Förstår mig inte alls på de salonger som inte har det utan bara konsultation före...
Ja visst va det tur
Oj mitt svar till My hamnade mitt i citatet...
Jag sitter just nu med vigselprogrammet.. Går ganska bra.. Ang vals så ska vi ta två privatlektioner men vi har tränat lite grundsteg här hemma efter att tittat på youtube