September 2009 del 4
Välkommen runa78! Hur är upplägget för er stora dag?
Välkommen runa78! Hur är upplägget för er stora dag?
Välkomna alla nya! Ju fler ju roligare!
Arwent - Våran värdinna ska dela ut vigselprogram i kyrkan tillsammans med brudtärnorna. Åka till fefstlokaen på morgonen och reka blommorna, åka före alla gäster efter kyrkan och se till att det serveras välkomstdrink/champange och dela ut tipspromenad lappar. Hålla ordning på middagen med serveringspersonalen,tal,spex mm.
Frukråka - Jag har ett par skor som jag kommer använda, i guld. Det kommer bli en fin brytning tror jag De är hela i tån, men och andra sidan så har man väl strumpbyxor(?) så såå kallt kan det väl inte bli under den stora klänningen??
I våran kyrka kastar vi havre på varann!
Vi kör det klassiska konceptet med en tipspromenad om brudparet. Lite tråkigt kanske men...
Sen ska vi ha ett jätte korsord på en av väggarna i entrén, Så alla kan gå och skriva i lite allt eftersom, det kan man ju också informera om innan vi kommer så de kan börja med det
Nu har jag vart på två utav fyra bröllop i år, och inte en smula uttråkad har jag varit fastän vi har väntat en bra stund på brudparet. Man är så upprymd över att få träffa de igen efter kyrkan! bara ett tips, känn ingen stress över det tycker inte jag!
Du måste göra ditt galleri synligt för oss, så hjälper vi dig gärna
Vå låter en bekants dotter göra tårtorna, hon är suuperduktig på det. Det blir gräddtårtor med små bruna hjärtan som hon på nått vis får in i grädden(?) Med chokladflarn runt omkriing. Vi betalar 10 kr per bit. Så det är ganska billigt. Men jag msåte fixa tårtstälnning själv...
Jag tyckte också att klänningen va superfin Emertin!
Imorgon ska jag åka och köpa en ny spets till min klänning eftersom den kom med fel färg Men det fixar vi! 14 veckor och 5 dagar kvar! Wiie!
Hej medsystrar!
Här har det hänt mycket sen jag kikade in sist! Va roligt at vi är så många nu
Igår lämnade jag klänningen till sömmerskan som ska byta spetsen på den till vit iställer för aprikos... Kommer bli så tjusigt!
Inatt drömde jag sååå fruktansvärt hemskt... Inget va ordnat, klänningen va blå, buketten va urlöjlig och jag mådde piss. Kanske lite nerver som börjar spöka?
Hoppas ni har en bra dag!
Nu flickor blev jag nervös.
Fick ett sms från svågern som ville ha min brors nummer. Jag frågade va det handlada om och fick som svar 26/9.... Mer behövde jag inte veta :-P Oj oj oj... vad kan detta vara! De har nog inte ens sagt hej till varandra innan...
Nån annan som börjar ana ugglor i mossen?
Oj! Idag kidnappade de sambon för svensexan!!! haha! Va roligt Han va helt säker på att han inte skulle få nån Hoho...
Hej hopp på er alla!
Idag har jag vart och provat korsett. MEN, det funkar inte!!! HAr för stora bröst och för konostig kropp....
Så det får bli en suuuperbra axelbandslös BH i storlek 75E. Satt som en smäck! Så på mig är det tvärtom
Jag hittade BHn på Change i Borås. Superbra service och allt! Den kostade 430 kr. Men det var halva priset om man blev medlem i deras klubb! Och den sitter verkligen toppen. Jag som aldrig har kunnat ha axelbandslös BH innan, var ju säker på att korsett va grejjen för mig, men INTE DÅ! =D
Nja, inte direkt boråsare men nästan
Hej allihopa!
Arwent - Vilken fin bild
Igår va jag och köpte morgongåva till den blivande och hämtade min klänning hos sömmerskan. Börjar känna stressen och pressen och kanske lite av kalla fötter... Hm... Dock lugnade jag mig igår efter att vi hade gjort massa bröllopsärenden!
Nån mer som längtar efter när det är över och man kan sluta planera och börja leva på ljuva minnen?
Kram på er
Hej på er!
Ja visst är det tur att vi funnit varandra här!! Skönt att lätta sitt hjärta
Nu e vi riktigt många dessutom, Kul!
Jag börjar tröttna på alla som frågar. Hur går det? Hur ser klänningen ut? Vad kostar ditt och vad kostar datt? Hm... kanske lite nerver bara, men det är ett otroligt tjat från alla håll...
Min största punkt just nu är att hitta fina platser här på gården att fotas på...
Hur går det för er andra?
Kram