September 2009 del 4
Vi ska nog ha Keep holding on med Avril Lavinge men jag vet inte om vi är helnöjda med texten.. måste lyssna lite mer på den..
Vi ska nog ha Keep holding on med Avril Lavinge men jag vet inte om vi är helnöjda med texten.. måste lyssna lite mer på den..
Tänk vad lustigt det kanvara, imorse hade jag panik över placeringskorten, allt låste sig och det blev bara blä av allt. Men sen så kom min sambo till räddning. Nu har vi en klar ide över hur de ska se ut!! :) Är så glad över att det släppt nu! tänk att en liten sak kan bli så stor ibland...
Ja, folk har tjatat på oss med, men vi ville dansa från första början så jag vet inte varför folk fortfarande ska tjata för.. :/
Vi har skickat inbjdninarna och har sista OSA datum den 30 juni :) Det är några som inte har svarat än men det är ju en vecka kvar..
Den 12/9.. vi ville ha sista OSA datum då för att kunna fixa mycket till bröllopet under vår semester som börjar v. 28..
Skönt att vara ute i god tid :) för mina ömtåliga nerver ;) hihi
oooh, det skulle jag aldrig klara, då har vi massor på jobbet och då har jag ingen energi til att fixa placeringskort och bordsplaceringen och annat.. om det vore en lugnare period på jobbet hade vi nog också haft senare OSA :)
Hur går det annars med alla planer då??
Idag ska vi till stan! :) karlns kostym ska hämtas ut, manschettknappar ska köpas och vigselringar ska beställas :)
Hoppas att ni fr en härlig dag i det fantastiska vädret!! :)
Kramar
Hej brudar..
jag har nu börjat min semester :) Det är skönt men i övrigt känns det inte bra alls. allt planerande känns bara tungt. Får panik bara jag tänker på alla jag ska placera runt borden.. uschamej! :(
Cookie27: vad kul med ringen. Skulle nog inte hellerkunna låta bli att prova den massor :) Hoppas bröllopet är roligt :)
emertin skrev 2009-07-05 21:01:53 följande:
Jag säger som Tindre, har inte kalla fötter men igår när jag vaknade kände jag en paniiiiiiiiiiiik!!!!! Om 5 veckor ska jag gifta mig med min älskling! Det är inte bröllpet som är jobbigt men alla andra detaljer som ska falla på plats! T.ex. att alla placeringskorten blev skit och jag nu måste göra om dem.. :( inte kul! men allt löser sig! Jag har mina listor!
Det är just det där som du säger MY, det känns som att det ska vara lång tid kvar men det är ju inte det alls! Och när jag kom på det fick jag panik! Hoppas att ni alla får en fin söndag! Själv ska jag ut i solen och försöka fixa till min bränna. Min klänning går lågt i ryggen, och jag har tusen olika streck just nu från sol på ryggen! :)
september2009bröllop: Jag har varit i mitt vackra västmanland! :) här har det också varit tråkväder, speciellt den första veckan jag hade semster! :(
Men den här veckan har det varit strålande sol och som förskollärare som är ute hela dagarna med barnen så har jag varit i solen mycket! Men jag är ju pucko och har haft på mig linnen med olika axelband så jag har vita streck efter vanliga, korsmärken och efter min bikinitopp då vi var och bada med barnen i veckan! :)
Idag ska vi ta en roadtrip blev det bestämt, vårt panduro är inte öppet idag så vi ska åka till en stad i närheten! :) håller tummarna för att hitta det vi behöver! Sen är vi typ klara med bordsplaceringen!