Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del 4

jag känner absolut ingen stress över detta, gästerna får välkomsdrika, får mingla runt, sen får våra toastmasters ansvar att underhålla gästerna

• carolaj83

för engångsskull ska jag vara ego och bara tänka på mig sj och min närmaste familj den dagen, alltså min sambo o våra barn...

har fått mååånga erbjudande av folk som vill hjälpa till i lokalen dagen innan, men jag o sambon har bestämt bara vi, känns lugnast så, så lite åsikter som möjligt som ska lägga sig i, är jag elak eller klok i mitt/vårt beslut?

• carolaj83

emertin -har du bild på klänningen?
    vad är det som inte känns bra?

• carolaj83

hur gör ni andra med bröllopstårta? vad ska ni ha? vart har ni beställt? vad kostar?

har hela tiden tänkt beställa 2 st "vanliga" tårtor och skriva dotterns namn så det blir doptårtor, men börjar nu vela på denna fråga

• carolaj83

Igia -vad spännande vad fick hon göra
    ?

våra toastmasters har tydligen träffats idag och planerat massa, dom vill bla ha tillgång till vårt hus när vi inte är hemma, måste erkänna att jag känner mig lite smått rädd för vad dom ska hitta på, men samtidigt roligt o spännande, speciellt för mig som har sånt kontroll behov

• carolaj83

tycker att alla vill vara med o hjälpa till o komma med idder mitt oroblem är nog att jag lyssnar för mycket på andra så att slutresultatet blir allt ifrån min egen grund tanke.

just därför ska vi bara vara 3 pers i lokalen dagen innan, jag sambon och hans faster som ska göra alla blommor

• carolaj83

hoppas alla haft en bra midsommar

har nu lagt in lite nya bilder i mitt galleri bla på ringen jag köpte i onsdags med 3 hjärtan som symboliserar min m2b och våra 2 barn
    sen på placeringskorten som jag gjort klart, barnens kläder och tärnklänningen

• carolaj83

har funderat på de där med presentöppning, vi har önskat oss pengar till bröllopsresan, och tänkte lägga fram en miniresväska där folk får lägga i sina bidrag och sen kollar vi i den dagen efter....men vår dotter kommer ju döpas samtidigt så hon lär ju få doppresenter, ska man då vänta med att öppna dom också?
    blir väl konstigt annars, hur hade ni gjort?

• carolaj83

hade också helt stop i huvudet vad gällde placeringskort men var till panduro i onsdags så vi köpte, lite hårdare a4 papper vita, sen långa band i sammet färdigklistade och sen en guldpenna, så enkelt och vi blev supernöjda

• carolaj83

vi ska inte dansa vals, hoppas gästerna kan acceptera detta utan tjat, kommer bli fly förbannad om folk ska tjata

Svar på tråden September 2009 del 4