September 2009 del 4
Vad roligt!
Själv fick jag ett vykort för ngr dagar sedan där det stod: 19 september är snart här... Men innan dess...
De bygger upp förväntningarna kan man säga
Vad roligt!
Själv fick jag ett vykort för ngr dagar sedan där det stod: 19 september är snart här... Men innan dess...
De bygger upp förväntningarna kan man säga
Nu har jag fått bilder på testklänningen. Var nåt litet att ändra på annars är jag väldigt nöjd än så länge. Har lagt in bilder för den som vill se.
Vi har inte så mkt kvar. Ska köpa lite läsk och sånt men det gör vi när vi kommer upp till Sundsvall. Annars väntar jag på klänningarna och att träffa prästen...
Tack!
Ja, det blir lite dyrt vissa saker men vi ligger förvånansvärt bra till i vår budget...
Tack, blir nog bra när den är klar.
Underkläder blir ett projekt när klänningen kommer. Trosor är inte ett problem under den men jag behöver en ny axelbandlös- BH. Men det finns en del bra butiker här i stan som ska få sig ett besök
Vi har fått hjälp med personal från cateringen så vi betalar våra en timpenning. Men det är redan bestämt hur länge de kommer att vara där så vi vet hur mkt...
Blir jättefin!
Tror att dina bilder är tagna i samma rum som mina bilder
Nej från millys. Har bilder på min i mitt galleri. Ser ut att vara samma rum tycker jag
Vad tråkigt. Jag har beställt från millys och det verkar som att det är från de hon oxå beställer...
Jag beställde en underkjol samtidigt men inte en med släp utan bara tyll. Har ett långt släp men vill kunna knyta upp det till dansen sen.
Gillar du inte klänningen eller är det bara att den är för lång som gör att du ångrar dig?
Hmmm, klurigt. Men jag hade nog känt att det var viktigt att trivas i klänningen. Trivs man så blir man ju naturligt vacker. Du kan inte sälja klänningen då och köpa en ny till dig?
Absolut! Det hänger mkt på snörningen... Min syster hade med snörning och det märktes tydligt på klänningen när jag fått till snitsen att den satt mkt bättre.
Du behöver ju bara lägga upp den i fram så du inte trampar på den och då blir det ju inte så "mkt" att sy...