Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del 4

vi har bokat band, en som spelar är jobbarkompis med min mamma.
    vi betalar 5500:-
    först skulle vi bara ha skivor men det känndes inget bra,

idag är det bara 2 månader kvar för oss som är sist ut

• carolaj83

var på ikea idag och köpte lite tallrikar, glas o tillbringare till bröllopet och knoppa lakanen var slut igen*suck*

• carolaj83

FAN FAN FAN
    vår festlokal är alldeles för liten, men vi hade iallafall lyckats få in alla pers i en bordsplacering som funkade så igår dk de upp 2 nya gäster, min syrras kille(dom blev ihop efter att inbjudningarna skickades ut)
    och en kille som trodde att hans ex hade osat honom, men vi trodde att han inte skulle komma....

vilket innebär att vi måste hitta en ny lokal

• carolaj83

TJOHOOO
    lånade nycklarna till lokalen och efter några timmars snurrande på alla bord o stolar hittade vi en lösning som kommer funka, bara göra ny bordsplacering då

• carolaj83

förresten, var hittar jag bra sidor på nätet och kolla på bröllops frisyrer?

• carolaj83

gosbruden-tack det var den sidan jag var ute efter, men hade glömt namnet

• carolaj83

nu har vi även bokat hotell för första natten i paris, jättebilligt 1070:- med frukost för 2 vuxna och 2 barn och det ligger väldigt centralt, fick tipset av en tjej på familjeliv

• carolaj83

idag kl 13, skulle jag bli provsminkad samt diskutera mitt hår inför bröllopet, men har inte hört ett ljud från henne

verkar som hon inte kommer dyka upp och om hon nu gör det, vill man ha någon på bröllopet som har sånn viktig del som inte kan passa tider???

känner mig grymt ledsen och helt plötsligt stressad då jag måste försöka få tag på ett annat ställe

• carolaj83

hennes ursäkt var att hon hade precis kommit hem från semestern och hade ingen ordning på planeringen, öhhhhhh!!!!

behöver jag säga att jag avbokade henne

igår var jag superledsen så min underbara sambo tog fram nr till alla frisörer i stan tror de blev 28 st, sen ringde han upp alla och kollade priser och vilka som var lediga den dagen, så på måndag ska jag bestämma mig, vilken tur att vi har våra underbara män

• carolaj83

september2009bröllop-gud vad underbart det lät

min sambos kompis ringde idag och undrade om han skulle med på paintboll en bit från vårt hus, han var helt hundra på att det var svensexa, men icke, haha
    tror vi båda e lite små nervösa just nu

vad har ni andra kvar att göra?
    vi har:
    *hitta frisör och sminkös till mig och göra prov
    *beställa tid hos sömerskan för justeringar
    *beställa tårtor
    *kolla upp fotografi ställen
    *göra fin justerigar på ringarna
    *underkläder till mig
    *festprogram

hmmm tror att det var allt lite små grejer bara

Svar på tråden September 2009 del 4