Inlägg från: emertin |Visa alla inlägg
  • emertin

September 2009 del 4

Jag är inte så säker på att det blir någon svensexa för min blivande, dom flesta av hans vänner bor 100 mil bort.....

• emertin

carolaj - Låter jättejobbigt Hoppas att det ordnar upp sig till det bästa!

• emertin

Arwen - Min kille äter burkmat och gröt på dagarna. Har börjat med välling men han är inte så intresserad av att ta flaska. Önskar att jag börjat tidigare, men det är alltid lätt att vara efterklok.

I natt ska vi testa med välling istället för amning....

• emertin
    Cookie27 skrev 2009-07-04 07:27:54 följande:
    Igår hämtade jag min vigselring! Den är jättefin!! Har provat den massor med gånger hittills :)Idag ska jag på bröllop, ska bli kul att få lite inspiration.
    Härligt med ringen! Berätta allt om bröllopet nu!!!
  • emertin
    AloveU skrev 2009-07-03 16:17:07 följande:
    Hej!länge sedan jag var inne här men nu börjar det dra ihop sig....Har några funderingar..Hur länge ska man vänta på att prästen hör av sig? Jag gillar när allt är fixat och klart relativt i god tid.Är det någon som vet VAR man kan finna cupcake formar eller liknande i silver. Hade hittat höga fina silverformar på ICA men nu var de slut och kommer troligen inte in igen. Har tittat på nätet men de jag hittar ser så låga ut, vill ha lite högre då vi ska göra fiiin-fina bakelser till bröllopet.Kramkram
    Funderar också på när prästen ska höra av sig, vi vet inte ens vilket präst det blir.... När det gällde dopet så hörde dom av sig tre veckor innan så det kanske är något liknande nu. Fast jag har fått för mig att man skulle få öva också...
  • emertin
    Arwent skrev 2009-07-03 21:43:38 följande:
    Hoppas det går bra, emertin!
    Han gillar inte välling alls, vet inte riktigt hur vi ska bära oss åt....
  • emertin
    gosbruden skrev 2009-07-04 13:51:14 följande:
    Hej brudar..jag har nu börjat min semester :) Det är skönt men i övrigt känns det inte bra alls. allt planerande känns bara tungt. Får panik bara jag tänker på alla jag ska placera runt borden.. uschamej! :( Cookie27: vad kul med ringen. Skulle nog inte hellerkunna låta bli att prova den massor :) Hoppas bröllopet är roligt :)
    Va tråkigt att du känner så
    Jag har det inte heller så lätt med bordsplaceringen, hoppas att min karl hjälper mig nu när han har semester....
  • emertin
    Malle09 skrev 2009-07-04 23:55:47 följande:
    tack för era fina ord. Vi har nu pratat om detta ordentligt med de inblandade och det visade sig att våra kusiner inte bryr sig särskilt mkt om de är bjudna eller ej utan det är deras föräldrar som tycker si eller så.Nåja, vi har iaf förklarat och de accepterar.Och så till en helt annan sak, jag vill ha röda skor när jag gifter mig, men hittar inga med låg klack,runt 3 cm. Någon som har nåt tips?
    www.matildasfest.se man kan beställa dom flesta skor i den färg man vill ha och den röda färgen är jättesnygg!!!
  • emertin

cookie - Hade inte en tanke på att man skulle ha en extra klänning att byta till... men det kanske kan vara en bra idé. Ska fundera lite på saken i alla fall

• emertin

cookie - Var det fri bar hela kvällen?

Svar på tråden September 2009 del 4