September 2009 del 4
TesshjärtaFred -vad roligt för honom hoppas verkligen att du får din hippa
TesshjärtaFred -vad roligt för honom hoppas verkligen att du får din hippa
Arwent - gud vad det känns igen...här hemma är vi föräldra lediga i omgångar, när jag är mamma ledig så jobbar sambon när jag jobbar är ham pappa ledig, så när ska vi träffas och ta tag i det sista och just 2 uttråkade barn på släp
längtar verkligen till bröllopsdagen, börjar bli sååå lesss på allt planerande, listor är bra men den är för långt
igår var vi på kalas och fick iden att vi skulle ha ballonger i taket hoppsatta i snören, så nu har vi ännu en punkt på listan
vad roligt att ni fått så roliga och lyckade hippor
5 sept-15 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff
9 sept-19 dagar kvar-thildamy
12 sept-22 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB
19 sept-29 dagar kvar- Igia, Rebellen75
26 sept-36 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi
hej tjejer, tyckte det var dags att börja våra nedräkningar
saknade namn och datum i listan så fyll i om ni vill vara med
haha, får skylla på stressen,
5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop
9 sept-29 dagar kvar-thildamy
12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB
19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent
26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious
nu kanske den stämmer bättre
hehe, sitter o funderar på att jag/vi skulle vilja ge dom som hjälpt till på bröllopet något extra, men jag har ide torka....tips?
september hemlig-väkomen, sitter klänningen åt även vid magen?
i sånt fall kan du nog få lite problem om den är tajt redan nu, fasst magarna växer ju olika fort på olika personer, men på en hel månad hinner den växa en del
Trudilutt-räcker upp handen, fast jag längtar nog inte tills det är över utan när vi är på dagen d, för allt som inte är som planerat den dagen kan jag ju iallafall inte styra över
idag är sonen på dagis och dottern ligger just nu och sover, så jag har fått lite gjort här vid datorn,
'skrivit ut papper till serverings personal+en stencil med frågor till gästerna att besvara under kvällen
borde även börja med festprogramet, hur har ni gjort era? vilket programm använde ni er av? någon som vill skixcka sitt ex till min mail?
carolaj83@hotmail.com
5 sept-24 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani
9 sept-28 dagar kvar-thildamy
12 sept-31 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB
19 sept-38 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak
26 sept-45 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious
i vårt fest häfte kommer de vara:
välkomst text + info om vad bandet heter och serveringspersonal
kärleksdikt
ordningsregler, roliga
första mötet
brud om brudgum och tvärtom
presentation av dopbarnet
bordsplacering och info om gästerna
meny
bröllopsbingo
och tack till dom som hjälpt till
aoropå hjälpa till, vill ge presenter till dom som hjälper till, men vad??????????
Igia-nä vad tråkigt
tror att vi tjejer fokusera på för mycket detaljer vilket killarna skiter i, vi är bättre på att stressa upp oss
tur att jag hittade er här så man får skriva av sig massa
väntar på att mitt tyg ska komma, ska sy en cape att ha över klänningen när vi är utomhus
ska göra klart presentväskan
festprogram
och sen e de bara resten kvar....vår lista är för lång
känns både bra och dåligt att vara sist ut här, bra på det sättet att vi 26:are kanske får massa tips av er andra när vi är fruar
idag har jag inte planerat bröllop ett dugg!
bara umgåtts med 2 vänner o deras barn sååååå skönt