Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Det kan du behöva, om det var du din arma kvinna som logade in först av moderatorerna idag!

Pumpkin skrev 2009-05-30 22:08:08 följande:
    Tack hörrni, känns bra med lite sympati
  • passionsblomman

Jag anmälde 34 ggr!!! helt bara på lilla lilla stunden! Stenlugnt på forumet, sisådär något hundratal inloggade, och så börjar det hoppas om f*n med nya inlägg...varenda tråd rör sig...Hmmmmm

ja, då blev man ju varm om man inte redan var det idag.

Hon slog rekord den där. På mer än ett sätt.

Pumpkin skrev 2009-05-30 22:09:47 följande:
    För övrigt så var det fan MÅNGA anmälningar - fick en chock när jag loggade in!
  • passionsblomman

Hade du hängt här under en viss timme i eftermiddags hade du fattat, nu går det inte riktigt att beskriva måttet av dumhet och jakten på denna spammare som pågick.

Vi som var här fick oss ett garv så småningom. Och nu är de förbaskade inläggen borta.

Emelieca skrev 2009-05-30 23:06:42 följande:
    nu känner jag mig både nyfiken och bakom flötet. vad är det för anmälningar ni skriver om och varför så roligt??
  • passionsblomman

Jag satt faktiskt och tänkte det:

"om Pumpkin ser det här kommer hon tro att BT fått spelet"

Jag har aldrig sett så många nya inlägg hoppa upp på första plats i "senaste listan " så rekordsanbbt heller, det kan jag försäkra. Det krävde lite tempo att hänga efter och både kommentera och annmäla.

Det är iaf uppenbart att folk här vill ha det reklamfritt.
    Pumpkin skrev 2009-05-31 03:16:15 följande:
    Japp, det var jag. Trodde jag såg i syne först faktiskt...
  • passionsblomman

Jag önskar att jag hade ett annat tangentbord. Det blir fel överallt och hela tiden på mina bokstäver med det här tröga!
    Jag KAN stava i verkligheten, jag lovar.

Svar på tråden Moderatorsympati