Inlägg från: TinkerBelle |Visa alla inlägg
  • TinkerBelle

Moderatorsympati

*asg*
    Den här tråden har jag helt missat!
    Herre gud fick skratt kramp i magen...

Hur dj**la dum får man bli?

• TinkerBelle

You make my day - always!

Panzerfaust skrev 2009-05-30 15:07:29 följande:
    Frågan är hur dum man egentligen borde få vara innan det ska vara olagligt eller kräva tvångsvård.
  • TinkerBelle

Åh snälla du måste berätta vad för feedback du får!

MV85 skrev 2009-05-30 15:29:57 följande:
    Bröt mina principer o klickade för att kolla vad hon hade för anonsörer.... O kontakta dem med hur sprider sin länk och vilken respons det får... Får se hur/om de svarar!
  • TinkerBelle

Nytt rekord?

*skrattar fortfarande så att soffan gungar*

Pumpkin skrev 2009-05-30 22:09:47 följande:
    För övrigt så var det fan MÅNGA anmälningar - fick en chock när jag loggade in!
  • TinkerBelle

Kanske blommis kan dra ett mail hon också - hon har ju också anmält så ögonen blödde?

MV85 skrev 2009-05-30 23:33:54 följande:
    Hej!Tack för ditt email!Vi tcker att det du säger är mycket anmärkningsvärt.Kan du försklara lite närmare?MvhRebecaHar skickat ett mer ingående mail där jag förklarat att det handlar om extrema antal inlägg, samt att det strider mot forumets regler - som användaren godkänt vid regestrering.Nämnde även att det finns individer som gjort över 30 anmälningar själva och att det finns anledning att tro att 1000tals anmälningar är gjorda mot denna individ av andra upprörda användare.Väntar nu på svar igen...
  • TinkerBelle

Oh ja vi vill ha det reklamfritt i själva trådarna!

• TinkerBelle

Aj! Den måste svida rejält...
    Men som man sår får man skörda!

• TinkerBelle

Någon kanske skulle berätta för henne hur man lägger till "pingar" på en blogg....

Svar på tråden Moderatorsympati