• T0612

någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2

Vad roligt =) frisören kanske inte visste om att hon inte fick säga något =P

• T0612

Och jag möter upp caroline vid kopparmärra.. kl 16.15?

• T0612

och vad bra att kantorn ändrade sig..hur har det gått med svensexan?

• T0612

har du sagt till dem som ordnar den att dem måste bjuda dem med?

• T0612
    20090725 skrev 2009-06-21 18:57:25 följande:
    jupps... hans kompis som inte hört något e bestman, å han visste inte änns vilket datum det va, nu va det så nära ipå att han kanske inte kan få ledigt från jobbet! min bror kan det datumet iallafall, eftersom han har eget företag å kan jobba när han vill! jag har mailat det till toastmastern att dessa vill oxå vara med på svensexan, (de har frågat mig), men de har fortfarade inte hört något!så jag börjar undra vilka han egentligen har bjudit, eftersom inga från min sida (familj, kompisar) som även mattias känner bra, sen e det bara 3 kompisar till, som jag inte pratat med, resten vet inte om något än! jaja, jag skall nog släppa det, tycker bara att det e synd att han inte pratat med alla, om vilket datum som passar eller övehuvud taget tillfrågat dem!
    Det är ju väldigt tråkigt måste jag säga, det är ju fler än deras kompis gäng som vill vara delaktiga..

Nippran: det är klart =)

När blir det förresten?Jag kan ju som sagt hela sommaren :P
  • T0612

ha en underbar dag i ullared där kan man aldrig ha tråkigt =) och hoppas ni får fint väder och att campingen är bra =)

för mig spelar det ingen roll vart vi är men det kanske är lite mysigare på tintin, det ekade väldigt mycket sist =)

• T0612

eller så köper vi med oss eget och går och sätter oss i kungsparken, slottskogen eller nåt =)

• T0612

vilken dag och tid blir det nu då? =)

Svar på tråden någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2