någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2
ser inte ut som det blir någon fika denna veckan?
kanske vänta tills nästa.. alla verkar vara upptagna...
ser inte ut som det blir någon fika denna veckan?
kanske vänta tills nästa.. alla verkar vara upptagna...
jag kan tyvärr inte idag :(
men ni tre får ha det så trevligt i eftermiddag/kväll..
jag håller utkik efter nästa träff..
det är väl bara bra att man får lätta sitta hjärta ibland... förstår dig absolut,är själv trött på dessa j@>//a byråkrati...
det ända de gör hela dagarna är att pilla sig naveln och dricka kaffe...
ursäkta......
lecaroline hoppas du får en underbar resa till Frankrike,smått avis men själv får man vänta till september då man drar till grekland.
ha så kul! men vi ses väl *hoppas* alla sommarbrudar efter semestern och tar del av en fika igen... det behöver väl inte sluta bekantskapen bara för att vi gifer oss?
någon som vill träffas i början av nästa vecka??
skulle vara jättetrevligt om någon ville ta en fika/lunch... var så länge sedan sist!
hör gärna av er,
själv kan jag mån-tisdag möjligen onsdag.
kram
plats mötas upp kanske på järntorget och äta på ett lunchställe i haga som jag inte minns namnet på... eller bara ta ett mysigt ställe i haga...
underbart att vistas där nu om sommaren..
åh vad tråkigt att du inte kan följa med... T0612
men som du säger det är bra med extra pengar!!
det behövs bröllop är ju inte gratis.
tänkte om jag får föreslå ett annat ställe som jag var sist på idag ett "nytt" café för att vara jag och som jag tyckte var urmysigt... ni tjejer kommer säkert säga oh ja det har vi varit på jättemånga ggr....
det är café vanilj på vallgatan... jösses vad mysigt det var!!
det ligger ju rätt centralt också... så kunde vi mött upp varandra utanför vid 12.00 tiden?
vad säger ni om det??
nä just det man går ju ut därifrån sedan det finns visst två håll att gå,jag menar kyrkogatan men vi ses där vid 12...
jag är där vid 12 iaf...
/Johanna
jag är där omkring 12 tror jag är där prick hoppas!
ses sedan!