någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2
yes det va det
yes det va det
hehe, jo det blev lite tidigare än vanilgt... många som inte jobbar nu, å caroline slutade runt 16... men du kanske kan komma lite senare?
e helt pirrig idag!!!!!
jag va hos frisören idag å färga håret, å då säger hon; ja, emelie kommer ju ner till göteborg på torsdag!
då blev jag helt stel i hela kroppen!!!
pratade med min syster (tärnan igår) å hon sa inte ett ljud om att hon skulle komma ner!!!!!!!!!!
weeiiii..... tänk om det e min hippa som e pågång!!!
jag kommer oxå, direkt till fiket!
Nä det va nog det hon inte visste, eftersom syrran inte sagt något till mej att hon kommer, å mamma sa inte att hon skulle komma när jag pratade med henne idag heller! frisörna e ju min systers bästa kompisar!
yes det gör vi, jag skall ut till mamma på dan å montera ett växthus... får se hur det går!
då, blir vi riktigt många idag då! vad kul!
ingen aning faktis, vi har inte kollat på sånna lokaler själva då vi har en kompis som skall laga maten till oss!
Igår fick jag mail av toastmastern när mattias svensexa ska vara!
Men igårkväll va vi ute å tog en öl med han som skall vara bestman, å när mattias va på toa så frågade jag honom vad de skulle göra.... å han visste inte änns när den skulle vara!!!!
tror du man blir trött eller=????
de har inte änns pratat mä han!!!!! å det e om 2 veckor...!!! min bror har fortfarande inte hört något!! betstmannen jobbar helger å kanske inte kan få ledigt eftersom det e så nära in på nu!
jag tror faktist inte att han gjorde det! eftersom han såg jätte chockad ut när jag sa vilket datum det skulle vara! det e ju bara två veckor kvar, å han jobbar på restaurang så han måste byta dag med någon isåfall!! å att jag skulle skicka toastmasterns telefon nr!
probklem med kantorn har vi oxå! han vill inte spela våra låtar som vi har bestämt, eftersom han går på semester idag å inte jobbar sin första dag när vi gifter oss! (detta fick vi reda på igår) å då vill han spela något han kan, dvs de traditionella! som vi inte vill ha!!!!!!
nu har vi bestämt oss för vilken bil vi skall åka i bild finns i galleriet! vi skall dock ta bort allt krimskrams som hänger i rutan å lägga in massa vitt tyg i sånt i den så den blir lite mer bröllopig! å billgit blev det oxå! behövde bara betala halva besiktningen då den är avställd för tillfället, men det fixar min bror, då han hade trott att min bukett skulle gå på typ 2500-3000:- som han hade lovat att betala men när jag sa att den kostar max 700:- så skulle han betala bilen oxå! ingen blev gladare än en arbetslös syster :)
skall iväg till prästen på tisdag å prata med henne!
va hos han som ska spela orgel i torsdags å lämnade noter, det blev imperial march (star wars) som ingångsmusik och Curly Sue - Takida som utgångsmusik
på onsdag bär det av till Ullared med mammsen å mormor, för att se om jag hittar något roligt där som jag kan köpa till bröllopet!
sen till helgen drar vi iväg med husbilen, blir förmodligen upp till strömstad där vi hittade en camping med stor lekplats, pool å nära till havet!
ingen möhippa i helgen blev det heller!! bara 4 helger kvar nu, fast nästa blir det ju inte eftersom vi åker iväg då! jag skall pumpa mattias på lite info sen när han kommer hem!
phuu, det blev ett långt inlägg, men det jag ville ha sagt va att för min del så hinns det inte med någon fika denna veckan, då jag har fullt upp med bröllop och semester, sen har vi ju barnen i 4 veckor nu oxå, så då e det fullt upp bara där, men det e ju bara mysigt!