Inlägg från: 20090725 |Visa alla inlägg
  • 20090725

någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2

har fått besked att det e den 4 nu!
    men inga tider eller något! men min bror å andra av hans komipisar har inte hört något än!

• 20090725

jupps... hans kompis som inte hört något e bestman, å han visste inte änns vilket datum det va, nu va det så nära ipå att han kanske inte kan få ledigt från jobbet!

min bror kan det datumet iallafall, eftersom han har eget företag å kan jobba när han vill! jag har mailat det till toastmastern att dessa vill oxå vara med på svensexan, (de har frågat mig), men de har fortfarade inte hört något!

så jag börjar undra vilka han egentligen har bjudit, eftersom inga från min sida (familj, kompisar) som även mattias känner bra, sen e det bara 3 kompisar till, som jag inte pratat med, resten vet inte om något än!
    jaja, jag skall nog släppa det, tycker bara att det e synd att han inte pratat med alla, om vilket datum som passar eller övehuvud taget tillfrågat dem!

• 20090725

nästa vecka kan inte jag något, vi bestämde nyss att vi åker upp til campingen redan på torsdag, då man bara kunde boka 3 nätter, lr man kunde bo bara två, men fick ändå betala för tre, å tisdag skall vi träffa prästen å onsdag ullared!

s jg har fullt upp hela veckan, men veckan därpå kan jag igen!

• 20090725

nästa vecka kan jag hela veckan...

• 20090725

ska leta efter ett mynt tills dess i stora spargrisen :)

imorgon åker jag till ullared, å på torsdag bär det av till Strömstad med hela familjen på en riktig husbils semester!

så jag kommer inte att vara så aktiv här resten av veckan, men jag kikar nog in imellanåt från telefonen!

men bestäm ni någon tid och dag så kommer jag! kanske skall byta ställe denna gången? tintin, uppemot poseidon har goda baguetter oxå :)

• 20090725

ja, å det va flera som va missnöjda med sina köp...

• 20090725

jaja, jag e öppen för förslag, gick förbi tintin här om dagen därfaöt tänkte jag på det, men självklart skall vi ju ta en uteservering om det e fint väder!

vi behöver ju inte bestämma det idag, utan kan ju bestämma det närmare!

idag har jag varit i ullared å shoppat alla snacks å godis å grejer, det blev visst dubbelt då mamma redan hade plockat det oxå, men men... nu vet vi att det räker iallafall!

• 20090725

åhh... caroline.... får ag fårga dej en liten fråga, har ni kvar alla era lakan å vita tyger?

• 20090725

Är det bara jag som ser all den röda error texten på mina medelanden????

Svar på tråden någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2