Inlägg från: 20090725 |Visa alla inlägg
  • 20090725

någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2

om jag får så gör jag jätte gärna det!

när jag e utloggad så ser jag ingenting, men när jag e inloggat så syns dem!! konstigt... men jag har skrivit till en moderat å frågat om hon vet varför det blir så..

• 20090725

vilket datum e det ni åker på resan? 15 va? om jag inte minns helt fel?

• 20090725

nästa vecka kanske jag inte kan många dagar, syrran min kommer på tisdag, å skall även till frissan å göra provuppsättning, å sen på onsdag skall jag ha en heldag med min syster!
    på fredagen får jag förmdligen min hippa....(om gubben inte har total lurat mig)

på lördag vet jag ju att den inte e eftersom jag skall jobba...(inte vanliga jobbet utan, skall servera på ett bröllop) så jag kan garantera att de inte hämtar mig på jobbet...

men bestäm dag å tid så får jag se om jag kan!

• 20090725

Onsdag 17.00
    linvinter
    T0612
    20090725

• 20090725

jag har fått förhinder, gubben måste joba över så jag måste ta barnen i eftermiddag!

• 20090725

ååååhhhhhh...... blir så j*vla förbannad!!!!!!
    måste bara få skriva av mig lite grann...

fick mina kassakort från a-kassan idag... inga problem där, men sen hade jag fått ett brev till, som det stog typ, du måste skicka in kompliterande uppgiter! i ditt arbetsgivarintyg står det att du har frånvaro från arbetet i augusti 2008, men det står inte varför, om detta e semester betald eller obetald så måste det fyllas i, om det är någon annan frånvaro, måste detta frammgå... detta skall arbetsvivaren fylla i och va hos oss senast om tre veckor!!!

Men e dom helt funtade eller??? mitt i semester tider, tror dem på allvar att chefer e på jobbet nu?? inte min ialalfall, å han kommer inte tebax förrens i slutet av augusti...!

blir så arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag hoppas att han (chefen) skall med på mattias svensexa på lördag så han kanske kan fylla i papprerna snabbt...men tänk om han inte e det???

då kommer ju inte dem bli ifyllda förrens i slutet av augusti!!!!!!!!!!

förlåt att det blev lite långt, men jag blir SÅÅÅ trött på a-kassan!!!

• 20090725

nu kommer gubbarna å kidnappar min karl... hehe..

• 20090725

gubben fatta ingenting när de kom för svensexan kl 9 imorse..., å han va inne å ducha när de kom, så när han öppnar bardumsdörren står det 9galna killar å skriker... hehe, han fattade nada...

fick ett dags schema över vad dem skall göra, så nu e dem påväg till en skivstudio där han skall spela in 3 låtar...hehe..an kan INTE sjunga

curly sue - takida
    helt galen i dig - thomas ledin
    holy diver - dio

sen bär det av till gökboet för 5 kamp och bastu, med alla gubbar, sen skall dem till en restaurang här i göteborg för att äta middag, å dricka massa öl ... på Delerium (en öl bar) där de BARA har öl...

så nu skall jag å ahns barn åka ut till min mamma i sommarstugan å hällsa på

• 20090725

ska lägga in ett kort hur sexig min va när blivande va när han fick stå på gården å steka backon å äggröra till alla innan de åkte vidare...

dock fick han byta om innan de gick iväg...

Svar på tråden någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2