Någon mer i Uppsala som ska gifta sig i juli?
Här är en till Uppsalabrud som ska vigas med sambon den 11/7. Knappt 3 veckor kvar. hihi
Här är en till Uppsalabrud som ska vigas med sambon den 11/7. Knappt 3 veckor kvar. hihi
Nä, jag är inte nervös. Däremot är jag otroligt förväntansfull. Vi har planerat o fixat sedan augusti förra året så det tror jag gör mig lugnare.
Vi kommer oxå att åka på en "bröllopsresa", men vi tar med alla tre barnen. Jag och mannen tar en kryssningstur istället på tu man hand.
Jo, det är min alldeles underbara brudklänning. Köpte den via Tradera och fick den uppsydd efter mina dåvarande mått. Den är nu hos sömmerskan för jag har loosat ca 8 kg sedan dess så den satt knappt uppe längre. hihi
Vi blev inte sååå många. 53 vuxna och 15 barn.
Vi ska träna eftersom barnen ska var anäbbar och de är 6 år, 5 år och 13 månader. =)
Annars brukar man inte träna direkt.
Jag såg din fråga i en annan tråd så jag rekommenderade en bra butik inne i Uppsala.
Vivi och Wiktoria. Sedan kan du även åka till Twilfit i Gränby centrum för en regerätt gördel. Håller in från nedre revbenen och över höftkammen. Om dina centimetrar härrör till graviditeter så brukar det inte var anågra problem att trolla bort dem med en gördel. =)
Kommer du ihåg vilket märke det var på gördeln? Var det hylsor fram som man knäppte eller mer som en trosa som man drog på sig?
Du kanske skulle prova en helkorsett. Jag köpte en sån i butiken jag rekommenderade och den gjorde under med min mammakropp. =)
Jag håller alltid tummarna. =)
Vi köpte på nätet. vigselbutiken.se