-
-
-
Svar på tråden Vad har ni köpt imorgongåva?
-
Vad är en secret-box?
-
-
jag ska fixa min "secret-box" om en vecka ca =) lite nervöst, men jag är säkert på att det blir uppskattat!
-
Har inte köpt nånting.. Vi ska inte göra det heller....
Har lagt ut tillräckligt med pengar ändå! -
Jag har beställt t-shirtar till oss där det står I*och så ett hjärta* MY WIFE resp. MY HUSBAND. Han tryck på ryggen och mitt på bröstet. Sen står det newlywed och datumet på ärmen.
Hade eg. inte tänkt köpa ngt alls - vet att han tycker hela iden är fånig (och det är det ju egentligen... vi har ju fått varandra, lagt ut mängder av pengar på en fest och så jag fått 2 fantastiska ringar dessutom), men det här kändes mer som en rolig grej. -
-
Vid Havet - var har du beställt t-shirtarna? Kul idé!
Ska göra en fotobok till min blivande... -
Han ska få biljetter till sitt favoritbands konsert i höst!!
-
På Spreadshirt. Man kan designa dem precis som man vill.
ängsblomma skrev 2009-06-03 13:03:34 följande:Vid Havet - var har du beställt t-shirtarna? Kul idé!Ska göra en fotobok till min blivande... -
-
Ett etui med hans namn graverat på...
-
JA vad är en secret box???
Tristan79 skrev 2009-06-02 21:52:21 följande:Vad är en secret-box? -
man tar sensuella bilder hos en fotograf på sig själv som mannen får i ett fotoalbum.Kit73 skrev 2009-06-10 15:41:49 följande:JA vad är en secret box???
-
OK! tack för det!
Fenixx skrev 2009-06-10 15:44:01 följande:man tar sensuella bilder hos en fotograf på sig själv som mannen får i ett fotoalbum. -
Vi ska inte heller köpa något.. men jag har köpt en present till oss båda; 52 Romantiska veckor
-
Jag har köpt en gps till min blivande. han har tjatat så länge om att han skulle vilja ha en och nu tyckte jag det passade som morgongåva.