Vad är viktigt när ni planerar en bröllopsresa?
Skall inte gifta mig riktigt än men känner att resan är minst lika viktig som själva dagen. Vi har pratat lite om att åka en kort sväng precis efter bröllopet ex en vecka i italein. bara för att komma bort lite och bara vara vi. Samtidigt har italien alltid varit en dröm för mig. Maten och mycket att de. framförallt vill ja ta några dagar i Rom men också någon stans att ligga på strand.
Vår huvvudresa har vi sagt att vi vill göra kanske ett halvår senare för att kunna önska oss pengar till resan i pressent. Då vill jag till ett riktigt paradis. Vita stränder, underbart klart turkost vatten. God mat, Fint boende. Att det finns en underbar strand och möjlogheter till snorkling samt god mat är det absolut viktigaste. Jag tror att resan kommer att börja planeras i samma tid som bröllopet.
Jag kan nog tänka mig att gå till ett reseföretag och be om hjälp. Vet idagsläget inte alls vart jag vill resa samt hur mycket jag egentlien kan tänka mig att lägga på resan. Känns som om de kan komma med mycket bra tips på resor om man vet vad man vill ha samt hur mycket man är beredd att lägga.
Hoppas du fick lite intressant information