• tummelisa74

Morgongåva/secretbox

Har nu äntligen beslutat mig för att göra en secretbox fotografering. Den fotografen jag valt vill gärna ta korten i utomhus miljö. Är det någon här som tagit sina bilder ute eller sett några sådana? Ser det inte konstigt ut att stå ute i torsolett och strumpeband? Vad tror ni?

• Svar på tråden Morgongåva/secretbox
  • 27juni2009

har sett jätte fins sådana bilder o har funderat på det själv. Mne vet inget stälel som är svskärmat/privat liksom så man kan känna sig bekväm..... vill inte fläka ut mig i en park te.x.

• tummelisa74

Nej det har man ju inte nåogon större lust med, är nog nervöst ändå känns det som!! Har du sett bilderna på nätet?

27juni2009 skrev 2009-06-03 15:20:35 följande:
    har sett jätte fins sådana bilder o har funderat på det själv. Mne vet inget stälel som är svskärmat/privat liksom så man kan känna sig bekväm..... vill inte fläka ut mig i en park te.x.
  • MissMarilyn

Jag personligen skulle också satsa på utomhusbilder.
    Det blir verkligen jättefint! =)

• Red Scarlet

Jag tog utomhusbilder, har inte velat lägga upp så mycket på det men det finns några anonyma bilder under "starka bilder" i mitt galleri. Jag rekommenderar verkligen att ta kort utomhus, det blev så himla fina kort! Levande och äkta och helt annat än studiofotografering, det passade mig bra

Se till att hitta en ostörd plats där ni kan vara själva bara så brukar det inte vara så svårt att posera, jag tycker att kontrasten med skogsdunge, öppet fält, glänta eller bergvägg mot underkläder och strumpeband är så himla häftig! Man känner sig grym när man står där och poserar, som om man var i någon Victoria's Secret-reklam eller något

Svar på tråden Morgongåva/secretbox