Inlägg från: Perka B |Visa alla inlägg
  • Perka B

Vigsel Hagaparken 29/8

Hej!

Vi har planerat kl 15:30 samma dag. Jag har skickat ett meddelande till dig med kontakt uppgifter. Kontakta mig så kan vi nog lösa detta.

/Perka

Lillbacken skrev 2009-06-04 08:51:24 följande:
    Hej, Lördagen den 29/8 kl 15 har vi tänkt att gifta oss i Ekotemplet i Hagaparken. Vi hoppas bara att ingen annan tänkt vigas där samma tid! Vigseln beräknas att pågå ca 30-40 minuter. /Sofia
  • Perka B

Jag förstår inte riktigt anledningen till att ni postar det här då ni ändå inte verkar kolla upp om det blir några krockar?

Skulle gärna vilja komma i kontakt med er.

/Per-Erik

Lillbacken skrev 2009-06-04 08:51:24 följande:
    Hej, Lördagen den 29/8 kl 15 har vi tänkt att gifta oss i Ekotemplet i Hagaparken. Vi hoppas bara att ingen annan tänkt vigas där samma tid! Vigseln beräknas att pågå ca 30-40 minuter. /Sofia
  • Perka B

Hej!

Vad konstigt det meddelandet måste försvunnit, men vad bra att jag fick tag i er. Om ni kan flytta en hel timme så passar det oss bra .

Annars tänkte jag att det räcker om vi flyttar 15 minuter åt varsitt håll. Då har ni en 1h på er plus att vi blir säkert lite försenade.

• Perka B

Perka B skrev 2009-07-20 07:29:45 följande:

Hej!Vad konstigt det meddelandet måste försvunnit, men vad bra att jag fick tag i er. Om ni kan flytta en hel timme så passar det oss bra .Annars tänkte jag att det räcker om vi flyttar 15 minuter åt varsitt håll. Då har ni en 1h på er plus att vi blir säkert lite försenade.
    Kan inte läsa så här tidigt på morgonen. Ser nu att nu ni flyttar en halvtimme. Det blir perfekt, vi flyttar vårat 15-30 minuter så vi inte stressar om ni står där lite längre.
Svar på tråden Vigsel Hagaparken 29/8