• J D

Vad kostar er fotosession?

5500 för två timmar och vi får de ekonomiska rättigheterna till bilderna och kan framkalla som vi vill. Ingick ngt framkallningspaket också. Hon är mkt duktig så det är prisvärt!

• J D
    camilla 32 skrev 2009-07-26 17:20:49 följande:
    fast jag vet en hel del som inte tar upp det i deklaretaionen.Skatteverket får ju knappast nys om att det inte är betalt Finns ju inte ett brudpar som anlitat en hobbyfotograf som anmäler det till skatteverket
    Nej, men det finns moderatorer här som är mkt bra på att snoka och dessutom jurister by day så om jag var ni och skattefuskade så skulle jag passa mig väldigt noga för att prata om det här iaf.

• J D
    camilla 32 skrev 2009-07-27 21:43:15 följande:
    fast nu är ju inte jag svartjobbare. Sa att jag vet en del som jobbat svart.
    Vad trevligt! Man kan nämligen upplysa skatteverket om branscher som behöver granskas närmare. Så om jag kan få fram vilken stad du kommer (genom att googla på tidigare inlägg du har skrivit här) kan jag t.ex. tipsa skatteverket om att de bör granska hobbyfotografer i e.g. den staden. Det är ju inte jättesvårt att googla sig fram efter sådana heller .
Svar på tråden Vad kostar er fotosession?