För det första så var jag på fest för hela vår kommun igår och var bakfull (mitt eget fel) och så fick jag dricka shot vid 8.30 på morgonen utan nått i magen! Men det gick okej. Sen fick jag en härlig frukost hemma hos en kompis och så långt var allting bra. Sen fick jag på mig skin ställ och en gammal hjälm och fick åka motorcykel en sväng. Det var också okej men jag är ganska rädd då jag tänker på vad som kan hända men det gick bra
Vi åkte till en skjuta bana där vi skulle skjuta lerduvor, och jag är skott rädd och det kommer en liten tår men jag tar mig igenom det också och är ganska nöjd. Vi äter och åker vidare till "stan" Där får jag gå genom hela stan i cowboy kläder och det är fullt med folk men känner at det kan jag bjuda på. Vi dansar sedan linedance vilket var ganska kul men de som var med gjorde nog det för att de ville prova och de tänker nu gå någon kurs. Sist går vi iväg till en studio där de har tänkt att jag ska sjunga men det vet de är det enda som jag verkligen inte vill så jag börjar stor gråta och vägrar att sjunga , kan tillägga att jag är förkyld och mycket hes vilket inte gör saken bättre. Mina kompisar därimot älskar att sjunga och är jätteduktiga. Det slutar med att de sjunger och jag får titta på. Sen ska vi hem till en tjej och äta mat och festa innan min blivande med kompisar ska sluta upp, men då är jag så trätt och helt röd gråten så jag ber att få åka hem. Fy vad långt det blev och rörigt. Får skylla på alkoholen!