Alternativa bröllop nr 4
nu är min klänning på g! fick veta att dekorbandet och mina mått kommit fram till sömmerskan så nu vet jag att det blir en klänning
nu är min klänning på g! fick veta att dekorbandet och mina mått kommit fram till sömmerskan så nu vet jag att det blir en klänning
min klänning är färdig!
har fått två bilder av sömmerskan och den är sååå fin. hon sa att den kanske skulle bli klar den här veckan men hon måste ha jobbat i racerfart. dessutom var det ingen panik, men är ju väldigt kul såklart ska lägga upp bild i galleriet så fort jag bara kan nu.
tack! ja visst är den??
Kiddy: kul med såna fynd och kul att ni får vara med i så många tidningar. alternativa bröllop behöver mer uppmärksamhet
var och hämtade min klänning idag och den är så mycket finare än jag kunde hoppats på! den satt perfekt och jag kände mig så fin i den. helt perfekt modell och t o m min far sa att den var jättefin och hans reaktioner på kläder överhuvudtaget brukar vara väldigt svala så det tar jag som en otrolig komplimang.
ja min karl kommer vara snyggaste hunken på flera mil köpte manteltyg åt honom igår också så nu har vi det båda två, som matchar såklart även om det inte är riktigt samma färg.
vi hade medeltida stuk på vårt bröllop för två veckor sen
finns ett par bilder i mitt galleri och om du undrar nåt så svarar jag gärna, eller om du vill ha nån att bolla tankar med.
låter läckert! jag hoppas du förstår att du MÅSTE lägga upp bilder när ni inte är hemliga längre
spännande att avslöja hemligheten för nära och kära!
Flygande taxen skrev 2009-08-11 12:41:52 följande:
Bohus fästning i juli är att rekommendera det var helt underbart att ha fästningen som inramning till dagen. nu gifte vi oss visserligen utanför eftersom det var medeltidsdagarna men vi tillbringade hela kvällen där inne sen. är man ute i lite mer god tid än vi var så kan man antagligen ha vigseln inne på fästningen även under medeltidsdagarna.
vi behöver iaf aldrig fundera över hur bröllopsdagen ska spenderas, det blir på Kungahälla från och med nu
ja jag hoppas att de kommer i veckan här nu
nej! de måste ju ha nästa år! hoppas de löser det. men visby är en dröm för oss också så ska bli kul att åka dit så småningom.
tycker att det låter jätteroligt och avslappnat med ps2, singstar och dansmatta
Flygande taxen skrev 2009-08-25 09:07:23 följande: