Inlägg från: Flygande taxen |Visa alla inlägg
  • Flygande taxen

Alternativa bröllop nr 4

Tja... kanske jag platsar med i denhär tråden också :)

Vi gifte oss i smyg tidigare i år. Jag hade en vinröd, knälång klänning och körde 40-tals stil på sminket och håret. Typ Rita Hayworth med lite "victory-rolls"-aktig frisyr, mörkrött läppstift och mycket kajal och svarta peeptoes. Så det är ju kanske lite annorlunda :)
    Kände inte riktigt för att klä mig i vitt eftersom jag dels inte passar i det och dels kan jag väl knappast titulera mig som särskilt "oskuldsfull" heller, efter att ha levt i synd med mannen i 7 år :D

Vi ska nog ha bröllopsfest också, som blivit satt till oktober(så då får jag klä upp mig en gång till *jippii*).
    Skickade ut inbjudningarna igår (med vårt bröllopsfoto på framsidan) och sitter bara och väntar på att folk ska börja öppna sin post.
    Vi har ju inte berättat till nån att vi är gifta, så vårt stora avslöjande kommer ju i.o.m. inbjudningarna.
    Kan inte folk öppna sin post snart????

• Flygande taxen

Försöker lägga upp en bild, men det går inte!
    Jag väljer bild, kryssar i rutor och ger bildrubrik etc. Klickar på "Spara bild" och så kommer jag bara till samma sida där det står att mitt bildgalleri är tomt.

Vad kan gå fel?

Har försökt minska bilden säkert fem fånger och nu är den bara 256kb stor och är knappast bredare än 600 pixels. *argh*
    Kommer inte ens nåt felmeddelande.

Alla blev glada och överraskade av vår inbjudan, så det var kul Förutom mamma... skrev om det här brollopstorget.se/Forum-1-71/m3510842.html

• Flygande taxen

Äh, jag lyckas helt enkelt inte med att ladda upp några bilder!
    Måste försöka göra det på nån annan dator. Kankse BT helt enkelt inte tycker om min dator

Ni som har haft el. planerar alternativa bröllop, vilken slags underhållning har ni tänkt ha på festen?

På ett sätt känns det ju kanske lite överplanerat på nåt sätt (tycker jag) att ha nån särskild underhållning. Men samtidigt vill jag till avrje pris undvika att gästerna får tråkigt (har själv varit på tråkiga bröllop och det var HEMSKT!).

Förutom dans (egen musikblandning på cd eller USB) så ska vi hämta med en playstation till lokalen. Maken tycker inte om att dansa och han måste ju få ha ul också. Så han får utmana killarna på Tekken på PS2 istället
    Funderar på att ev. låna syskonbarnes Singstar och/eller dansmatta också!

• Flygande taxen

Nåja!
    Nu har jag äntligen lyckats med att ladda upp en bild i galleriet! Bröllopstorget tyckte tydligen inte om de bilder jag sparat på jobbdatorn (fastän de var i rätt format och stl), så jag måste spara om den på hemmadatorn. Men nu gick det iaf.

Så nu har jag lagt in det foto som vi använde som inbjudningskort till vår fest. Syns ju inte så bra hurudana kläder vi (jag) hade, men lite syns ju iaf.

• Flygande taxen

Tackar, tackar för alla komplimangerna

Svar på tråden Alternativa bröllop nr 4