Alternativa bröllop nr 4
Liljekonvaljemö vilken förening är du med i? Vi bor nära gbg och är förlovade på medeltidsveckan i visby för 10 år sedan och ska gifta oss i juli eller augusti 2010 - medeltidsbröllop så klart!!
Liljekonvaljemö vilken förening är du med i? Vi bor nära gbg och är förlovade på medeltidsveckan i visby för 10 år sedan och ska gifta oss i juli eller augusti 2010 - medeltidsbröllop så klart!!
testade nyss igen att lägga upp bild bara för o se om något var fel - men det funkade. om du inte måste så strunta i att ge bilderna rubriker och kolla att det är under standard bilder du lägger in.
Tråkigt med din mammas reaktion!
problemet är att kungahälla ev inte blir av nästa år - de gick back mycket pga regnet i år!!! därför har vi även en del preliminärbokat i visby.... men de behöver veta snart!!!
lite spånade ideer finns i mitt galleri!
snygg klänning - vackert att ha annat än vitt!
Det verkar bli av! 24 juli gifter vi oss - arrangörerna har hört av sig och det verkar som det blir medeltidsdagar ;)
men vi har ändå backup planen med gotland kvar ifall, ifall....
Nu gäller det bara att samordna allt.... musiker osv.
japp nu känner jag mig lugnare men också mer stresad - det är ju på riktigt!! mycket som ska fixas - har ju inte kunnat boka någon musik innan tex för vi har ju inte vetat va vi ska vara... samma med maten osv. men nu ska här fixas och inbjudningarna ska filas till...
japp så nu känns det mer på riktigt. Fast vilka gyklare/medeltidsmuaiker ska vi ta - eldshow, bra musik gärna med säckpipa (svensk) och lite poi.... kankse någon som kan lära ut lite dans eller så ska vi gå en egen danskurs innan dess!!!
Finstämda musiker till själva vigseln och sedan lite mer traditionella medeltidare.... finns ju många att välja på!!!
Finns det någon i göteborgstrakten som kan lära ut medeltida dans?