• Fenixx

Alternativa bröllop nr 4

Då var det åter dags att göra en ny tråd för oss som planerar lite utanför ramarna.

För oss som haft eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

Ska du ha helröd klänning, 50-tals bröllop eller kanske ha western som tema.

ja allt lite annorlunda.

kanske kommit några nya med?

Länk till våra äldre trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3185399.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3320646.html

• Svar på tråden Alternativa bröllop nr 4
  • Fenixx
    SweetSun skrev 2009-07-02 21:29:43 följande:
    nu har jag lagt utt ett par bilder i galleriet =P
    har ju redan kikat på lite bilder från er, men ni var kanonfina.
    jättefin ring med!
  • SweetSun

tack alla som tyckte vi var fina

• Fenixx

Väldigt lugnt här inne nu.

inga nya som kanske vill hoppa in?

• Tojk

Var ett tag sedan man skrev här Men nu börjar det bli mer verkligt är drygt 2 månader kvar sen smäller det!

Och klänningen den blir grön, har tygerna här hemma och väntar med spänning på nästa träff med sömmerskan.

• December 2009

Hej hopp!

Hoppar in här lite Mest för lägga tråden i favoriter Skriver snart mer! Ska städa det sista inför visningen av lägenheten och ta en välförtjänad dusch

• Fenixx

tojk>> så spännande med klänningen och träffen med sömmerskan. ser fram emot när jag kan åka till min och börja ta mått och se över med tyg, dekorband osv.

• jaao

Jag vet inte hur alternativt vårat bröllop blir men vi kommer inte vara speciellt traditionella, klänningen blir svart och jag vill gärna att vigseln sker i en ruin, måste bara få med sambon på den planen också Vi har precis kommit överens om giftermål så planerna är ganska icke-existerande för tillfället (vi har 9månader på oss sååå)

Hoppas på att få någon rolig inspiration från denna tråd!

• Fenixx

jaao>> ja men då har du kommit rätt. även om man sticker ut lite eller mycket så funkar det i denna tråden.

härligt med svart klänning, finns såå många läckra.
    vi skulle från början gift oss vid en slottsruin, men nu blir det på en fästning istället.

• jaao

fenixx--- Ja, jag klär mig alltid i svart annars, jag tänker inte klä ut mig...bara upp mig!

En fästning är ju ännu härligare, vi har ingen sådan i vår närhet tyvärr annars hade det varit det jag tjatat om

• Fenixx

jaao>> ja så säger jag med...man klär inte ut sig utan upp sig!!

vi har även skrivit så på våran hemsida om kläder för gästerna... vi vill inte att ni ska känna er utklädda utan uppklädda.

Svar på tråden Alternativa bröllop nr 4