• Mimzan

Hjälp! hittar inte festprogramet!

Jag hittar inte festprogramet i datorn!
    Jag laddade hem en mall (minns ej vilken sida) så jag satte ihop mitt festprogram i word och sparade. men ag hittar den inte längre i datorn, jag minns inte heller vad jag sparade den i för namn!
    Vad ska jag göra? har kollar papperskorgen också, men den ligger inte där, kollat senast använda dokument i word, men där ligger den inte heller.
    Vart ska jag börja leta? Får spunk om den är borta, orkar inte göra om den igen

• Svar på tråden Hjälp! hittar inte festprogramet!
  • Mrs4ever

du kan väl söka efter dokumentet med sökverktyget.

sök på namnet.....

borde det inte fungera?

• Fröken Strössel

Du kan söka utan namn också om du vet ungefär när du sparade det. Gå på sök och välj sedan Dokument (Ordbehandling kalkylblad mm.)

Du får upp en lång radda med alla dokument som skapats inom den tidsramen du valt. Festhäftet borde finnas där.

• Malmöbrud 2009

bara du inte sparade det i internet explorer mappen, det brukar jag ibland lyckas med och den mappen rensas varje gång vi stänger ner internet....

• Mimzan

Har sökt igenom allt, allt jag får upp är webbsidor.
    Jag använder inte explorer som webbläsare, utan Mozilla Firefox. Men jag vet inte om det sparas något där, tydligen är den borta, får börja om från början, 1 veckas arbete borta -_- ibland blir man trött på sig själv ^^

Svar på tråden Hjälp! hittar inte festprogramet!