Inlägg från: Miss Svensson |Visa alla inlägg
  • Miss Svensson

Bröllop 2010 nr7

Hallå tjejer!!!

Jag ska också gifta mig nästa år!!!

Har inte riktigt fattat det själv ännu bara

Just nu snurrar många tankar... kyrka, lokal, klänning, tårta, dekorationer, inbjudningskort, sånger.........

Hjälp!! Vet inte i vilken ände jag skall börja och vad man skall välja.... Fast det bästa är ju att allt är så roligt!!!!!

Ska bli kul att få vara här med er och lära känna er under detta fantastiska år som kommer!

Ska nu ringa kyrkan och kolla om det går att boka där nu!!

• Miss Svensson
    MrsMuffin skrev 2009-07-22 13:11:20 följande:
    När skall man egentligen börja kika på klänningar??? Är ju över ett år kvar, känns liiite tidigt att börja kolla på sånt nu redan. Är det vid jul 2010 års kollektion kommer in? Fast spelar sånt nån roll om man är ute efter en klassisk modell, och inte sånt som är "inne"?
    Hehe, jag är redan i full gång och tittar på klänningar! Men jag ska nog ta mig till några affärer och prova lite olika modeller så man vet vilken sort man tycker är finast på en själv!
    Sen ska jag nog beställa en på nätet tror jag...
  • Miss Svensson
    MrsMuffin skrev 2009-07-22 18:05:04 följande:
    Kom på en grej, måste man ha en bartender??? Under middagen antar jag att cateringpersonalen serverar, men sen?? Är det inte bara att folk tar vad de vill ha? Vi har tänkt att ha fri bar, våra släktingar dricker inte mkt hehe. Kom bara att tänka på vem 17 som skulle stå i baren en hel kväll?
    Vi kommer nog bara ställa allt på ett bord så får folk ta själva... Så tar det slut så tar det!! Men misstänker att det blir en del över.. Är en del som inte dricker också..
Svar på tråden Bröllop 2010 nr7