Nej, men jag utbildar mej som bäst till handelsträdgårdsmästare och blir färdig nästa år. SEN ska jag utbilda mej till florist! Ska sätta bild på den ljuuuuuvliga brudbuketten i galleriet sen så får ni se hur underbara färger bruden hade valt! :D
Sundance skrev 2009-06-12 21:51:20 följande:
Bettertogether: Jobbar du som florist?Fenixx: Tänkte fråga dig (eftersom du också ska gifta dig utomhus) hur ni planerar att göra efter själva utgångsmarchen. Vart tar ni vägen då liksom? Stannar ni och väntar eller så? Vi har nämligen så långt att gå till närmsta naturliga plats att samlas vid så det skulle inte funka. Vet inte riktigt hur vi ska lägga upp det...Krystal: Jag är den första att förstå hur ledsna ni är. Har vuxit upp med hundar och hästar och det finns inget värre än när du somnar för sista vilan. Verkligen jätteledsen. Har ni här inne några förslag på roliga låtar (engelska och svenska) att använda i ett medley som jag och min m2b ska framföra på festen. Låtarna ska gå ut på att vi liksom pikar varandra och var ironiska men med glimten i ögat. Allt kommer att börja med ledmotivet till "Våra värsta år". Kanske också med Peg's röst när hon säger något till Al. Vad kan man sen ha för kul låtar?