Bröllop 2010 nr7
Hej Fenixx! Du kan skriva till mig på din lista över när folk gifter sig 2010. Jag ska gifta mig 24/4.
Hej Fenixx! Du kan skriva till mig på din lista över när folk gifter sig 2010. Jag ska gifta mig 24/4.
Det känns som en jätte bra dag! Verkligen precis början på våren då allting vaknar, och så har man hela sommaren på sig att vara kär och nygift
Åh vilken fin bröllopsklänning du hittat pandis 81!
Tråkig med din mamma pandis81 Hoppas allting löser sig.
Du kommer att få din drömdag vännen! Den 24 april kommer bli fantastisk för oss båda! Jag förstår att det känns som att problemen aldrig tar slut. Du har haft tuffa månader, men jag hoppas verkligen att det kommer vända för dig. Det är du värd. Tänk på hur bra det gick med att hitta lokal!
Jag har en kompis som ska gifta sig i augusti 2010 som går igenom precis samma sak just nu. Det värsta är att man känner sig så maktlös. Det är inget du kan påverka just nu så försök fortsätta med bröllopsplanerna. Strunta i inbjudningarna just nu för det är något man måste vara på humör för att göra. Försök fixa och boka andra grejer. Tid hos frisören m.m. Sen när ni får besked av läkaren får ni se vad det blir. Om det känns nödvändigt att ställa in sig på det värsta så gör det, men låt det inte göra dig förlamad.
Åh vad roligt Mia77. Grattis! Alltid skönt att kunna ha marginal med pengarna.
Mia77 - vi ska beställa från calligraphen. En kompis till mig gjorde det förra året till sitt bröllop och korten var sååååå fina!