Bröllop 2010 nr7
STORT GRATTIS
Yes - grattis grattis
Bilder och hur va det i varmbadhuset ??
Hörrni tjejer. Jag har börjat tänka på vårat datum och hur vädret är NU i år. Det är ju nästan som höst och jag vill ha ett sommarbröllop. Kanske det är säkrare att välja i början på Aug istället för slutet ? Vad tror ni ?
Det är ju så svårt med vädret. Förr va det ju säkrare väder I juli och början av Aug, men så är det ju inte längre.
Jag måste få undra lite här med det där med Dj in a box. Där gör man ju spellistor om jag fattat det rätt MEN det gör man ju med spotify med och man kan ju betala för att slippa reklamen så då borde det ju gå lika bra om man hittar schyssta högtalare eller ??
Vi har alltid spotify på när vi har fester och det blir alltid lyckat
Åhh just det ( rodnar ) vi började prata om att byta datum till den 14/8 igår *Flinar* känns mer som sommar då än i slutet av Aug.Sen känns det bättre eftersom jag har en tärna som pluggar och då har inte plugget börjat ännu så man slipper det där med läxläsning och vänta på att hon ska sluta skolan
men vi får se hur det blir hihi
Hur många av er hyr festlokal där ni fixar mat +dricka och dekoration själva ?
Jo vill ju ha catering vi med helst - Buffe
så folket får röra lite på sig
jaa jag längtar jag med - tills vi har bokat den där *piiip piiip* lokalen ... ha ha ha
Min bröllopsblogg är inte klar ( får inte headern snygg bla ) men ni får gärna kika ändå
beabride.blogg.se/