Bröllop 2010 nr7
I februari är jag fru!
www.tyg.se/Sytillbehoer/Tillskaerningsmoenster/Brudmode/Brudklaenning-8198.htm&SessionId=&a=article&ProdNr=30%5F8198&t=801&c=47337&p=47337
I februari är jag fru!
Sista minuten-resor?
Eller ska ni åka längre fram?
Nu ska dottern och jag ta en liten promenad till vår lilla pysselbutik här i byn. Ska se om jag kan hitta något som passar till våra inbjudningskort, måste ha nåt att göra i helgen.
Det var förutseende av dig. Hoppas han frågar nu då! Annars får väl du fråga.
Min sambo friade till mig i april i år och vi gifter oss 30 januari 2010. Jag känner inte att det är stressigt, vi har bokat kyrkan och två festlokaler. Har inte bestämt oss för än vilken vi vill vara i. Under semestern (som startar nästa måndag, tjoho) ska jag greja med inbjudningskorten och mamma och jag ska åka och kolla på tyg.
Jättefin bukett. Borden var också fina. Ska du ha vita dukar och löpare över? Jag hade gärna varit så duktig på photoshop.
Vilken ålder är brudnäbben i? Och ska de alltid gå före oss?
Min styvson kommer precis ha fyllt 14 när vi gifter oss och han ska gå med min systerdotter som är 8 år. Det är rolgt att han vill gå med oss in, men samtidigt är han längre än mig. Kommer det att se helt tokigt ut?
Vad bra, då vet jag hur jag inte vill se ut.
mysfier, vad fina ni var. Tycker din bukett var söt.
Jag har varit iväg och shoppat stövlar idag som jag hoppas ska passa till ett vinterbröllop. La bild i mitt galleri.
6 månader kvar till stora dagen!
Det känns så långt borta, men det kommer nog gå fort dit ändå!
Humlan, fina klänningar men jag har tyvärr inte sett någon av dem någonstans. Hur har det gått?
MissMijah, ha en underbar dag! Börjar du bli nervös?
MissMijah, vad fina ni var. Såg på din sida att du bor i Partille, jag jobbar i Partille.
makupala, så fina!
Stort grattis till er båda!