Bröllop 2010 nr7
oh va härligt att få öva! vår präst har inte tagit kontakt med oss ännu.. tänkte avvakta ett par dagar till.. annars får jag slå en signal o kolla vad som händer...
oh va härligt att få öva! vår präst har inte tagit kontakt med oss ännu.. tänkte avvakta ett par dagar till.. annars får jag slå en signal o kolla vad som händer...
börjar bli pirrig och känna mig lite stressad för det som är kvar att göra.. men får ta ett djupt andetag o tänka att det ordnar sig..
behöver lite inspiration.. hur ska ni ha ert hår på den stora dagen?
jag skulle jätte gärna vilja ha utsläppt lockigt hår, men tyvärr har jag så tunt hår.. funderar på att köpa extentions och sätta i..
va härligt mysifer! själv har jag 40 dagar kvar!! pirrigt!
oj oj vad ni har skrivit tjejer!
har varit i Finland/Jakobstad och hälsat på min pappa ett par dagar.. men nu har jag iallafall läst ikapp..
Vad spännande Mysifer med bara några dagar kvar.. Kommer också bli sminkad av en makeup-artist, men har ingen provsminkning ibokad.. Kanske jag borde begära, eller vad tycker ni?
Vill ju inte sitta där på förmiddagen den 15/8 och va skit missnöjd med sminket.. (jag sminkar mig inte i vanliga fall) det finns liksom inte rum för det i schemat för bröllopsdagen..
weeiiii bara 1 månad kvar nu!!!
jo det mesta är klart nu, ska bara beställa tårtan
har inte riktigt bestämt mig ännu.. ska provsmaka lite imorgon eftermiddag..
va fina ni var mysifer!! oh grattis!!!